29-07-2022 10:10
A wystarczylo poprzez wniosek utworzyc kilka rekordow w bazie odzwierciedlajacych decyzje klienta i grzecznie poinformowac, ze wlasciwa rekalkulacja nastapi oddzielnym procesem.
29-07-2022 10:18
Tak miało być, ale jest póki co inaczej. Nie uśmiecha mi się płacić podwójnych odsetek w kolejnym miesiącu bez wakacji.
29-07-2022 10:25
Ludzie dajcie spokój. O wysokości kolejnej raty nie decyduje aplikacja tylko Harmonogram, który dostaniecie oficjalnie zaktualizowany. To co się tymczasowo wyświetla nie ma najmniejszego znaczenia. Gdyby pokazywało 0.00 to wtedy mielibyście darmowy kredyt do końca, bo tak w apce pokazuje? Siejecie panikę a wystarczy cierpliwie poczekać. Macie na kolejną ratę 2 miesiące dajcie tym bankom chwilę oddechu. Widzicie, że system ledwo zipie. Inna sprawa jest taka, że sam wniosek mógłby być bardzie przejrzysty i zoptymalizowany ale nie kopie się leżącego.
29-07-2022 10:36
Daj spokoj Magdaaaa! To nie tak.
29-07-2022 11:28
A wystarczylo poprzez wniosek utworzyc kilka rekordow w bazie odzwierciedlajacych decyzje klienta i grzecznie poinformowac, ze wlasciwa rekalkulacja nastapi oddzielnym procesem.
wybrali inaczej, ogolnie pewnie teraz tydzien poprawek formularza, przeliczen i sierpien zmarnowany na datafixy
przekombinowali
poczekam z wnioskiem do pon, moze cos sie ustabilizuje przez weekend lub chociaz komunikacja wyjdzie dlaczego jest tak, a nie inaczej
29-07-2022 11:30 | Edytowano: 29-07-2022 11:32
Dresik i Weisschwartz może to i błąd systemu, może i to będzie zaktualizowane, aczkolwiek nie stresowałabym się gdyby nie to, że moja kwota która jest obecnie w aplikacji i w harmonogramie jest bardzo wysoka! I nie, nie chodzi że jakby było 0,00 zł to cieszyłabym się, że nie będę spłacać kredytu, bo też zapewne bym się odezwała do banku w tej sprawie. Może gdybyście Wy mieli obecnie podane podobne kwoty lub wyższe niż ja, to też byście tu psioczyli a nawet rzucali k... Po to jest społeczność by pytać, a jak ktoś nie chce to niech się nie odzywa. Więc dajcie spokoj
29-07-2022 11:44
Ja to mam szczęście ostatnio... czekałam na wyniki rekrutacji do LO systemy padły... jak kupowałam bilety na Męskie Granie to samo, dziś Ing.
Trzeba poczekać chwilę, bo jak zwykle wszyscy logują się naraz
29-07-2022 12:00
@magda00o:Dresik i Weisschwartz może to i błąd systemu, może i to będzie zaktualizowane, aczkolwiek nie stresowałabym się gdyby nie to, że moja kwota która jest obecnie w aplikacji i w harmonogramie jest bardzo wysoka! I nie, nie chodzi że jakby było 0,00 zł to cieszyłabym się, że nie będę spłacać kredytu, bo też zapewne bym się odezwała do banku w tej sprawie. Może gdybyście Wy mieli obecnie podane podobne kwoty lub wyższe niż ja, to też byście tu psioczyli a nawet rzucali k... Po to jest społeczność by pytać, a jak ktoś nie chce to niech się nie odzywa. Więc dajcie spokoj
Nie jest to miejsce do licytowania komu jaką kwotę pokazuje. Jeżeli jest to dwukrotność raty to i tak nie powinna szokować skoro dobrą praktyką jest mieć oszczędności na 3 do 6 rat na przód. Ale moją intencją nie było przegadywanie się tylko uspokojenie. Może przykład skrajny 0.00 zł był drastyczny ale miał zobrazować, że to Harmonogram jest wiążący a nie aplikacja i jest niedociągnięcia. U mnie np pokazuje zobowiązanie na wrzesień równe wysokości jednej raty tylko kapitał 0zł a wszystko to odsetki. Traktuje to jako zwyczajny błąd i czekam aż się zaktualizuje
Mnie osobiście bardziej boli brak formalnego potwierdzenia złożenia pełnomocnictwa. Wypełniając wniosek załączałem a w treści wniosku nie ma o tym wzmianki. Moja obawa jest np tak, że bank za 3 tygodnie jak obrobi mój wniosek powie, że nie było pełnomocnictwa a ja nie mam żadnego potwierdzenia, że je załączyłem. Ale zakładam, że to wyłącznie moja nadgorliwość i inni mają dokładnie tak samo. Jak to w Polsce popularnie się mówi "jakoś to będzie".
30-07-2022 10:42
Spowolnienie działania Mojego ING było spowodowane dużą liczbą wniosków w jednym momencie. Przepraszamy za niedogodności. Jeżeli masz Moje ING, to wnioskować możesz przez bankowość internetową. Opcja papierowa dostępna jest tylko dla klientów, którzy nie mają tej usługi.
magda00o W miesiącu po zawieszeniu zobaczysz podwójnie naliczone odsetki. Podwójne naliczenie skorygujemy w dniu płatności raty - tych odsetek nie pobierzemy.
30-07-2022 11:15
"Opcja papierowa dostępna jest tylko dla klientów, którzy nie mają tej usługi."
Bzdura, ze sie tak wprost wyraze. Mozliwosc zlozenia wniosku w postaci papierowej jest dostepna dla kazdego.
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024