Odpowiedz

decyzja ostateczna

Witam. Nasz wniosek jest procesowany już 39 dni roboczych. No niestety to trochę długo. Obecny status to Podejmujemy decyzję. Status utrzymuje się od 19.05.2021. Jak długo to jeszcze może potrwać?

Odpowiedz
0 Lajków
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
02-06-2021
Wiadomość 1 z 33 (10 224 wyświetleń)

Re.: decyzja ostateczna

Przepraszam. Dziś mija 40 dzień roboczy.
Odpowiedz
0 Lajków
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
02-06-2021
Wiadomość 2 z 33 (10 220 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

wnioskujący Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek. Sprawdzi Twój wniosek. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 3 z 33 (10 123 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

Osoba u której składalismy wniosek nie za bardzo wie co nam powiedzieć. Czy prawdą jest, ze jak dosyłaliśmy dodatkowy dokument to czas 6-8 dni na podjęcie decyzji leci od nowa i od momentu zarejestrowania w systemie tego dokumentu?
Odpowiedz
0 Lajków
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
02-06-2021
Wiadomość 4 z 33 (10 107 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

Przez społeczność nie możemy sprawdzić żadnych szczegółów Emotikon: Smutny Nie mamy tutaj dostępu do Twojego wniosku. W opisanej sytuacji tylko specjalista, u którego składałeś dokumenty może poinformować Cię o szczegółach Twojego wniosku. 
Rzeczywiście, czas na podjęcie decyzji liczymy od dnia złożenia kompletnych dokumentów. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 5 z 33 (10 027 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

Niestety nie podoba mi się Państwa podejście ani Pani odpowiedz. Odpowiadacie tak każdemu, odpowiedz szablonowe. Masakra
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
02-06-2021
Wiadomość 6 z 33 (9 988 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

Niestety czas leci od nowa. Co więcej nie ma gwarancji, że po tym czasie będzie decyzja. My byliśmy trzy razy proszeni o dodatkowe dokumenty - za każdym razem na nowo czekaliśmy na zarejestrowanie i przeanalizowanie. Pewnie byłoby więcej ale po prostu zrezygnowaliśmy.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaM
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
15-04-2021
Wiadomość 7 z 33 (9 977 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

@wnioskujący Zdajemy sobie sprawę, ile czasu, energii i stresu kosztuje zakup mieszkania oraz załatwianie formalności związanych z kredytem. Niestety, jednak- tak jak wspomniała wyżej Marta- poprzez forum nie mamy wglądu do wniosków- nie jesteśmy w stanie sprawdzić jego statusu oraz znaleźć przyczyny, przez którą wniosek jest rozpatrywany dłużej niż to zakładaliśmy. Zależy nam, byście otrzymywali kredyty najszybciej jak to możliwe, abyście wiedzieli na jakim jest on etapie. Dlatego właśnie musimy Was prosić o kontakt telefoniczny. Nie jesteśmy w stanie weryfikować takich spraw poprzez forum w internecie Emotikon: Smutny


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 8 z 33 (9 870 wyświetleń)

Re.: decyzja ostateczna

Dziś mija 45 dzień roboczy i nadal nic.
Odpowiedz
0 Lajków
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
02-06-2021
Wiadomość 9 z 33 (9 544 wyświetleń)

Re.: decyzja ostateczna

I nadal nie ma decyzji ostatecznej.

Odpowiedz
0 Lajków
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
02-06-2021
Wiadomość 10 z 33 (9 457 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem ze stroną logowania

Nie mogę zalogować się do aplikacji banku. Po wejściu na stronę logowania, przez pewien czas widać kółko ładowania, a po chwili biała strona.

W konsoli jest błąd jak w załączniku. Próbowałem w oknie in

...

05-02-2025
Podkreślona czcionka na stronie głównej

Tak z ciekawości - po co w wielu miejscach na Waszej stronie www pojawiła się podkreślona czcionka?

Moim zdaniem wygląda to okropnie. W pierwszej chwili myślałem, że się Wam style do końca nie wczytały

...

04-02-2025
Re.: Klucz u2f

Aktualnie w ING Business nie posiadamy logowania kluczem U2F. Jest taka możliwość jeśli logujesz się za pomocą Moje ING. Aby otrzymać więcej informacji zachęcam do kontaktu z naszymi specjalistami wsp...

04-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy