Odpowiedz

decyzja ostateczna

Witam. Nasz wniosek jest procesowany już 39 dni roboczych. No niestety to trochę długo. Obecny status to Podejmujemy decyzję. Status utrzymuje się od 19.05.2021. Jak długo to jeszcze może potrwać?

Odpowiedz
0 Lajków
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
02-06-2021
Wiadomość 1 z 33 (9 587 wyświetleń)

Re.: decyzja ostateczna

Przepraszam. Dziś mija 40 dzień roboczy.
Odpowiedz
0 Lajków
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
02-06-2021
Wiadomość 2 z 33 (9 583 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

wnioskujący Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek. Sprawdzi Twój wniosek. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 3 z 33 (9 486 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

Osoba u której składalismy wniosek nie za bardzo wie co nam powiedzieć. Czy prawdą jest, ze jak dosyłaliśmy dodatkowy dokument to czas 6-8 dni na podjęcie decyzji leci od nowa i od momentu zarejestrowania w systemie tego dokumentu?
Odpowiedz
0 Lajków
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
02-06-2021
Wiadomość 4 z 33 (9 470 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

Przez społeczność nie możemy sprawdzić żadnych szczegółów Emotikon: Smutny Nie mamy tutaj dostępu do Twojego wniosku. W opisanej sytuacji tylko specjalista, u którego składałeś dokumenty może poinformować Cię o szczegółach Twojego wniosku. 
Rzeczywiście, czas na podjęcie decyzji liczymy od dnia złożenia kompletnych dokumentów. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 5 z 33 (9 390 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

Niestety nie podoba mi się Państwa podejście ani Pani odpowiedz. Odpowiadacie tak każdemu, odpowiedz szablonowe. Masakra
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
02-06-2021
Wiadomość 6 z 33 (9 351 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

Niestety czas leci od nowa. Co więcej nie ma gwarancji, że po tym czasie będzie decyzja. My byliśmy trzy razy proszeni o dodatkowe dokumenty - za każdym razem na nowo czekaliśmy na zarejestrowanie i przeanalizowanie. Pewnie byłoby więcej ale po prostu zrezygnowaliśmy.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaM
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
15-04-2021
Wiadomość 7 z 33 (9 340 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

@wnioskujący Zdajemy sobie sprawę, ile czasu, energii i stresu kosztuje zakup mieszkania oraz załatwianie formalności związanych z kredytem. Niestety, jednak- tak jak wspomniała wyżej Marta- poprzez forum nie mamy wglądu do wniosków- nie jesteśmy w stanie sprawdzić jego statusu oraz znaleźć przyczyny, przez którą wniosek jest rozpatrywany dłużej niż to zakładaliśmy. Zależy nam, byście otrzymywali kredyty najszybciej jak to możliwe, abyście wiedzieli na jakim jest on etapie. Dlatego właśnie musimy Was prosić o kontakt telefoniczny. Nie jesteśmy w stanie weryfikować takich spraw poprzez forum w internecie Emotikon: Smutny


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 8 z 33 (9 233 wyświetleń)

Re.: decyzja ostateczna

Dziś mija 45 dzień roboczy i nadal nic.
Odpowiedz
0 Lajków
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
02-06-2021
Wiadomość 9 z 33 (8 907 wyświetleń)

Re.: decyzja ostateczna

I nadal nie ma decyzji ostatecznej.

Odpowiedz
0 Lajków
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
02-06-2021
Wiadomość 10 z 33 (8 820 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy