Odpowiedz

Re: Re.: decyzja ostateczna

Tutaj nie mamy dostępu do systemu oraz dokumentów. Aby upewnić się czy to wszystkie dokumenty potrzebne do wniosku, proszę, skontaktuj się ze swoim doradcą.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
115
17
14-12-2020
Wiadomość 31 z 33 (5 220 wyświetleń)

Re.: decyzja ostateczna

Czy otrzymałeś już decyzję ostateczna ?
30.06 zmienił mi się status na zakończyliśmy analizę wstępna , i tak do tej pory nic się nie zmieniło . Doradca 1.07 przesłał operat oraz zaświadczeniem o które prosili więc mają komplet dokumentów ... Nadal cisza
Odpowiedz
0 Lajków
Judka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
18-06-2021
Wiadomość 32 z 33 (4 933 wyświetleń)

Re.: decyzja ostateczna

Wczoraj po raz 2 bank sprawdzał mnie w BIKu. Dzisiaj poprosił o dowód wpłaty wkładu własnego narzeczonej. Decyzji nadal nie ma. Wniosek składany końcem kwietnia. To jest kpina
Odpowiedz
0 Lajków
Sygit
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
02-07-2021
Wiadomość 33 z 33 (4 901 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie. 

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj: 
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n

...

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Aa nie zwróciłam uwagi na to ale moderator juz usunął. Robiłam aktualizacje znowu i nadal aplikacja nie dziala tragedia.

27-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy