Odpowiedz

Re: Re.: decyzja ostateczna

Tutaj nie mamy dostępu do systemu oraz dokumentów. Aby upewnić się czy to wszystkie dokumenty potrzebne do wniosku, proszę, skontaktuj się ze swoim doradcą.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
128
18
14-12-2020
Wiadomość 31 z 33 (6 177 wyświetleń)

Re.: decyzja ostateczna

Czy otrzymałeś już decyzję ostateczna ?
30.06 zmienił mi się status na zakończyliśmy analizę wstępna , i tak do tej pory nic się nie zmieniło . Doradca 1.07 przesłał operat oraz zaświadczeniem o które prosili więc mają komplet dokumentów ... Nadal cisza
Odpowiedz
0 Lajków
Judka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
18-06-2021
Wiadomość 32 z 33 (5 890 wyświetleń)

Re.: decyzja ostateczna

Wczoraj po raz 2 bank sprawdzał mnie w BIKu. Dzisiaj poprosił o dowód wpłaty wkładu własnego narzeczonej. Decyzji nadal nie ma. Wniosek składany końcem kwietnia. To jest kpina
Odpowiedz
0 Lajków
Sygit
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
02-07-2021
Wiadomość 33 z 33 (5 858 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy