Odpowiedz

Re: Re.: decyzja ostateczna

Tutaj nie mamy dostępu do systemu oraz dokumentów. Aby upewnić się czy to wszystkie dokumenty potrzebne do wniosku, proszę, skontaktuj się ze swoim doradcą.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
65
13
14-12-2020
Wiadomość 31 z 33 (1 192 wyświetleń)

Re.: decyzja ostateczna

Czy otrzymałeś już decyzję ostateczna ?
30.06 zmienił mi się status na zakończyliśmy analizę wstępna , i tak do tej pory nic się nie zmieniło . Doradca 1.07 przesłał operat oraz zaświadczeniem o które prosili więc mają komplet dokumentów ... Nadal cisza
Odpowiedz
0 Lajków
Judka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
18-06-2021
Wiadomość 32 z 33 (906 wyświetleń)

Re.: decyzja ostateczna

Wczoraj po raz 2 bank sprawdzał mnie w BIKu. Dzisiaj poprosił o dowód wpłaty wkładu własnego narzeczonej. Decyzji nadal nie ma. Wniosek składany końcem kwietnia. To jest kpina
Odpowiedz
0 Lajków
Sygit
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
02-07-2021
Wiadomość 33 z 33 (874 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Mastercard w telefonie - autoryzacja niepoprawna. Brak możliwości płacenia.

Zdajemy sobie sprawę, że brak możliwości korzystania z karty Mastercard w telefonie utrudnia codzienne płatności. 

Mamy zgłoszony błąd odnośnie odrzucania płatności kartą w terminalu pomimo poprawneg

...

23-10-2021
Re.: Bankowość leży?

żona od dwóch tygodni nie może zapłacić , ja od tygodnia, z infolini i ze zgloszenia , dowiedziałem się że wina po stronie sprzedawców i nie wiadomo ile potrwa hhaah porażka.  Jakieś bujdy ponieważ ta

...

23-10-2021
Re: Re.: Cofnięcie przelewu z konta direct

Niestety takiego przelewu już sama nie odwołasz. W przyszłości zachęcam Cię do kontaktu z nami na czacie na stronie lub w Moim ING (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00 oraz w sobotę od 8:00 do

...

22-10-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy