Odpowiedz

decyzja ostateczna

Witam. Nasz wniosek jest procesowany już 39 dni roboczych. No niestety to trochę długo. Obecny status to Podejmujemy decyzję. Status utrzymuje się od 19.05.2021. Jak długo to jeszcze może potrwać?

Odpowiedz
0 Lajków
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
02-06-2021
Wiadomość 1 z 33 (12 069 wyświetleń)

Re.: decyzja ostateczna

Przepraszam. Dziś mija 40 dzień roboczy.
Odpowiedz
0 Lajków
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
02-06-2021
Wiadomość 2 z 33 (12 065 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

wnioskujący Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek. Sprawdzi Twój wniosek. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 3 z 33 (11 968 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

Osoba u której składalismy wniosek nie za bardzo wie co nam powiedzieć. Czy prawdą jest, ze jak dosyłaliśmy dodatkowy dokument to czas 6-8 dni na podjęcie decyzji leci od nowa i od momentu zarejestrowania w systemie tego dokumentu?
Odpowiedz
0 Lajków
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
02-06-2021
Wiadomość 4 z 33 (11 952 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

Przez społeczność nie możemy sprawdzić żadnych szczegółów Emotikon: Smutny Nie mamy tutaj dostępu do Twojego wniosku. W opisanej sytuacji tylko specjalista, u którego składałeś dokumenty może poinformować Cię o szczegółach Twojego wniosku. 
Rzeczywiście, czas na podjęcie decyzji liczymy od dnia złożenia kompletnych dokumentów. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 5 z 33 (11 872 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

Niestety nie podoba mi się Państwa podejście ani Pani odpowiedz. Odpowiadacie tak każdemu, odpowiedz szablonowe. Masakra
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
02-06-2021
Wiadomość 6 z 33 (11 833 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

Niestety czas leci od nowa. Co więcej nie ma gwarancji, że po tym czasie będzie decyzja. My byliśmy trzy razy proszeni o dodatkowe dokumenty - za każdym razem na nowo czekaliśmy na zarejestrowanie i przeanalizowanie. Pewnie byłoby więcej ale po prostu zrezygnowaliśmy.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaM
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
15-04-2021
Wiadomość 7 z 33 (11 822 wyświetleń)

Re: Re.: decyzja ostateczna

@wnioskujący Zdajemy sobie sprawę, ile czasu, energii i stresu kosztuje zakup mieszkania oraz załatwianie formalności związanych z kredytem. Niestety, jednak- tak jak wspomniała wyżej Marta- poprzez forum nie mamy wglądu do wniosków- nie jesteśmy w stanie sprawdzić jego statusu oraz znaleźć przyczyny, przez którą wniosek jest rozpatrywany dłużej niż to zakładaliśmy. Zależy nam, byście otrzymywali kredyty najszybciej jak to możliwe, abyście wiedzieli na jakim jest on etapie. Dlatego właśnie musimy Was prosić o kontakt telefoniczny. Nie jesteśmy w stanie weryfikować takich spraw poprzez forum w internecie Emotikon: Smutny


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 8 z 33 (11 715 wyświetleń)

Re.: decyzja ostateczna

Dziś mija 45 dzień roboczy i nadal nic.
Odpowiedz
0 Lajków
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
02-06-2021
Wiadomość 9 z 33 (11 389 wyświetleń)

Re.: decyzja ostateczna

I nadal nie ma decyzji ostatecznej.

Odpowiedz
0 Lajków
wnioskujący
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
02-06-2021
Wiadomość 10 z 33 (11 302 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: zapłata BLIKiem zbliżeniowym - problem

Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.

 

09-11-2025
Re: Planet cash wplata blik

Emotikon: Smutny mam identyczny problem reklamacja Numer zgłoszenia: 107006/112025 odp dostałem
Odpowiedź wyślemy do 01.12.2025 a sytuacja z 09.11.2025
Prawie miesiąc czekać a wpłata gotówki miała być na aktualne rachu...

09-11-2025
Re: Wprowadzenie Samsung Pay

Dzień dobry jestem Państwa kiltem i powie ze jednak to prawda że ING nie sucha od ługiego czasu nie słucha klientów a powinien trochę posłuchać jak niechce stracić jeszcze klientów tych co ma i tak sa...

08-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy