Odpowiedz

Re: Re.: decyzja ostateczna

Tutaj nie mamy dostępu do systemu oraz dokumentów. Aby upewnić się czy to wszystkie dokumenty potrzebne do wniosku, proszę, skontaktuj się ze swoim doradcą.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
117
17
14-12-2020
Wiadomość 31 z 33 (5 333 wyświetleń)

Re.: decyzja ostateczna

Czy otrzymałeś już decyzję ostateczna ?
30.06 zmienił mi się status na zakończyliśmy analizę wstępna , i tak do tej pory nic się nie zmieniło . Doradca 1.07 przesłał operat oraz zaświadczeniem o które prosili więc mają komplet dokumentów ... Nadal cisza
Odpowiedz
0 Lajków
Judka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
18-06-2021
Wiadomość 32 z 33 (5 046 wyświetleń)

Re.: decyzja ostateczna

Wczoraj po raz 2 bank sprawdzał mnie w BIKu. Dzisiaj poprosił o dowód wpłaty wkładu własnego narzeczonej. Decyzji nadal nie ma. Wniosek składany końcem kwietnia. To jest kpina
Odpowiedz
0 Lajków
Sygit
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
02-07-2021
Wiadomość 33 z 33 (5 014 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy