Odpowiedz

Re.: brak decyzji ostatecznej

Witam, gdzie znajdę taką rubrykę? --> "analiza ostateczna"

Odpowiedz
0 Lajków
ciekawastotys
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
17-11-2020
Wiadomość 11 z 15 (2 703 wyświetleń)

Re.: brak decyzji ostatecznej

[ Edytowane ]

@ciekawastotys, analiza ostateczna to etap wniosku kredytowego, o którym poczytasz klikając link poniżej (rozklikaj sobie szczegóły dla każdego etapu, żeby zobaczyć więcej informacji):

https://www.ing.pl/partner/hipoteka/proces-kredytowy 

 

albo znajdziesz ten etap sprawdzając status swojego wniosku kredytowego (numer wniosku uzyskasz u osoby u której składałeś wniosek lub na infolini

https://forms.ingbank.pl/statuswniosku 

m365
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
185
84
18-04-2020
Wiadomość 12 z 15 (2 620 wyświetleń)

Re.: brak decyzji ostatecznej

Dziękuję za odpowiedź. Przyznam jednak, że nie do końca jasne są procedury banku. A na informacje czeka się bardzo długo - mam porównanie. 

 

Mam z kolei jeszcze jedno pytanie.
Dlaczego bank nie informuje klienta o tym, że operat został odrzucony? Według statusu naszego wniosku, na dzień dzisiejszy tj 18.11., jesteśmy wciąż na etapie "5. Podejmujemy decyzje". Skotaktowaliśmy się jednak z Doradcą Kredytowym, ponieważ niepokoił nas fakt, że obecnie według informacji dotyczących procesu kredytowego, ostateczne decyzje podejmowane są dla wniosków 12/13.
Dopiero po zainteresowaniu się doradcy bank udzielił łaskawie takiej informacji.

 
Odpowiedz
0 Lajków
ciekawastotys
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
17-11-2020
Wiadomość 13 z 15 (2 543 wyświetleń)

Re.: brak decyzji ostatecznej

Dodam tylko, że nasz wniosek zmienił status na pkt 5 "podejmowanie decyzji" dn. 09.11.2020.

Odpowiedz
0 Lajków
ciekawastotys
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
17-11-2020
Wiadomość 14 z 15 (2 456 wyświetleń)

Re: Re.: brak decyzji ostatecznej

ciekawastotys Przykro mi, że nie otrzymałeś na czas informacji Emotikon: Smutny Na każdym etapie wniosku o jego szczegółach powinien poinformować Cię specjalista, u którego kompletowałeś dokumenty. On otrzymuje szczegóły od analityka kredytowego. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 15 z 15 (2 365 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy