Odpowiedz

Zmiana statusu

Dzisiaj rano sprawdziłem status w internecie: decyzja niestety nie możemy udzielić Ci kredytu hipotecznego.
Po południu komunikat na tej samej stronie czekamy na dodatkowe dokumenty.... O co chodzi czy to możliwe? I czy ktoś miał taki przypadek?
Odpowiedz
0 Lajków
Fryderyk1234
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
2
31-08-2021
Wiadomość 1 z 10 (4 402 wyświetleń)

Re.: Zmiana statusu

Składałeś wniosek sam czy przez pośrednika? Dziwne te zmiany statusu, bo u mnie status się zmienił w piątek wtedy co czasy procesowe na stronie czyli około południa.

Odpowiedz
0 Lajków
aaa12345
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
77
11
12-08-2021
Wiadomość 2 z 10 (4 392 wyświetleń)

Re: Zmiana statusu

Informacje o statusach na stronie są poglądowe. Skontaktuj się z opiekunem swojego wniosku, to on może przekazać Ci wszystkie informacje Emotikon: Szczęśliwy


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
604
114
04-09-2015
Wiadomość 3 z 10 (4 310 wyświetleń)

Re: Zmiana statusu

Mam pytanie, otrzymałam decyzję wstepna pozytywną jednakże bank poprosił o dodatkowe dokumenty tj. Umowę deweloperską. W minioną środę wysłałam ten dokument brakujący do banku, które został doręczony w czwartek 16.09. Ile czasu trwa procesowanie tych dokumentów i zmiana statusu wniosku? 

Odpowiedz
0 Lajków
aaa12345
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
77
11
12-08-2021
Wiadomość 4 z 10 (4 136 wyświetleń)

Re: Zmiana statusu

Nie mogę udzielić Ci odpowiedzi na te pytanie tutaj. W tej sprawie skontaktuj się ze swoim doradcą. Niestety nie znamy warunków Twojego wniosku Emotikon: Smutny 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
332
68
18-01-2021
Wiadomość 5 z 10 (4 008 wyświetleń)

Re: Zmiana statusu

Właśnie mój doradca mówi, że trzeba śledzić status wniosku, jednakże jeśli brakujące dokumenty zostały doręczone do Państwa w czwartek 16.09, to moje pytanie jest ile czeka się na zmianę statusu skoro 3 dni robocze temu otrzymaliście brakujące dokumenty?

Odpowiedz
0 Lajków
aaa12345
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
77
11
12-08-2021
Wiadomość 6 z 10 (4 007 wyświetleń)

Re: Zmiana statusu

Każdy taki wniosek rozpatrujmy indywidualnie. Nie jesteśmy tutaj w stanie podać Ci informacji czy Twoja sprawa zajmie 5, a może 15 dni roboczych albo więcej. Zgodnie z informacjami, które przekazał Ci doradca, możesz na naszej stronie sprawdzać status wniosku Emotikon: Szczęśliwy 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
508
110
04-09-2015
Wiadomość 7 z 10 (3 914 wyświetleń)

Re: Zmiana statusu

Czy macie jakąś awarię? Nie można sprawdzić statusu wniosku, pojawia się komunikat jak niżej:

 

Server Error in '/DETeWniosekWormsExt' Application.


Runtime Error

Description: An exception occurred while processing your request. Additionally, another exception occurred while executing the custom error page for the first exception. The request has been terminated.

Odpowiedz
0 Lajków
brx123
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
7
31-08-2021
Wiadomość 8 z 10 (3 559 wyświetleń)

Re: Zmiana statusu

Mamy informację, że sprawdzenie statusu wniosku już działa. Prosimy, sprawdź u siebie, czy jest ok.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
738
164
04-09-2015
Wiadomość 9 z 10 (3 443 wyświetleń)

Re: Zmiana statusu

Dzięki, tak od wczoraj czyli 30.09 juz działa.

Odpowiedz
0 Lajków
brx123
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
7
31-08-2021
Wiadomość 10 z 10 (3 385 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

122585/012023

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk

...

01-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy