07-09-2019 13:30
07-09-2019 14:26
Wystarczy, że zgłosicie nam zmianę adresu, możecie to zrobić w bankowości internetowej lub w oddziale banku. Zmiana będzie skutkowała aktualizacją do wszystkich produktów w naszym banku, łącznie z kredytem hipotecznym. Jeśli tej umowy kredytowej jeszcze nie podpisaliście, to wydrukujemy nową z nowym adresem. Jeśli jest już podpisana, to nie trzeba tego zmieniać na wydruku, wystarczy zmiana w systemie.
14-01-2020 09:49
Witam,
w którym miejscu należy zmienić adres dotyczący kredytu w bankowości internetowej?
Zmieniłam już dane korespondencyjne, ale korespondencję związaną z kredytem otrzymuję ciągle na stary adres, który jest w umowie kredytowej.
15-01-2020 09:54
Witaj,
adres do korespondencji powinnaś zmienić w zakładce:
Dane i ustawienia - Dane.
Podejrzewam, że dane nie zostały jeszcze zaktualizowane i dlatego korespondencja dotarła jeszcze na poprzedni adres.
Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Sprawdzimy to dla Ciebie.
28-07-2021 19:34 – ostatnio edytowany 29-07-2021 09:05 przez KarolinaM
[adres]
29-07-2021 15:21
ewajab9581, usunęliśmy podany przez Ciebie adres we wpisie ze względów bezpieczeństwa. Napisaliśmy też do Ciebie wiadomość prywatną w tej sprawie
W powyższych odpowiedziach podaliśmy już w jaki sposób można zmienić adres. W przypadku adresu zamieszkania zmienisz go na dwa sposoby:
Adres do korespondencji możesz też zmienić telefonicznie +48 32 357 00 69 (infolinia jest całodobowa).
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024