Odpowiedz

Zdolnośc kredytował ryczałt

Planuję w ING na początku lipca złożyć wniosek kredytowy.

Prowadzę działalność(ryczałt ewidencjonowany, e-handel) oraz umowa na czas nieokreślony jednocześnie(pracuję od 3 lat w jednej firmie)

Jak Państwo wyliczacie zdolność od przychodu przy ryczałcie 3%?

I z jakiego okresu jest zaświadczenie o zarobkach z 12 czy 3 miesięcy ? I jak Państwo traktujecie premie roczne?

Mam również rozdzielność majątkową, cy to nie jest przeszkodą?

Będę wdzięczna za odpowiedź.

 

Odpowiedz
0 Lajków
AnnaSob
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
26-05-2020
Wiadomość 1 z 6 (4 736 wyświetleń)

Re: Zdolnośc kredytował ryczałt

[ Edytowane ]

Cieszę się, że zainteresowała Cię nasza oferta 😊

Obecnie, będziemy mogli wziąć pod uwagę jedynie dochód z umowy o pracę. W związku z sytuacją w kraju i na świecie, ograniczyliśmy naszą politykę kredytową i do zdolności nie wliczamy dochodów z prowadzonej działalności gospodarczej. Ciężko powiedzieć, kiedy to się zmieni.

Zaświadczenie o zarobkach może być za ostatnie 3, 6 lub 12 miesięcy - tutaj decydujesz sama. Do średniej kwoty dochodu uwzględniamy dodatki (premie, nagrody i nadgodziny). Sumujemy je z miesięcznym dochodem netto, proporcjonalnie do okresu, za jaki zostały wypłacone, np. 1/12 w przypadku premii rocznej, 1/3 w przypadki premii kwartalnej. Nie uwzględniamy wypłacanych przed pracodawcę środków przeznaczonych na pokrycie określonych kosztów, np. ryczałt za samochód, dodatek za ubranie robocze, delegacje, diety itp. oraz zaliczek z tyt. dochodu, dodatków lub premii.
Rozdzielność majątkowa pozwoli zawnioskować jednemu z małżonków, ale nic nie stoi na przeszkodzie, jeśli chcesz wnioskować razem z małżonkiem Emotikon: Szczęśliwy

 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
560
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 6 (4 692 wyświetleń)

Re: Zdolnośc kredytował ryczałt