Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Wynik wstępnej analizy a drugi wniosek

Dzień dobry,

Sytuacja u nas wygląda tak, ze złożyliśmy wniosek o kredyt i dostaliśmy końcową decyzję pozytywną, jednak pod obwarowaniem dużo wyższej kwoty wkładu, co było spowodowane pomyłką doradcy w wypełnianiu kosztorysu i wniosku.

Złożyliśmy wniosek ponownie, z korektą.

21.11 (sobota)  otrzymaliśmy wynik wstępnej analizy - pozytywny i przeskoczyliśmy na krok 3.

Nasz doradca poprosił o dostarczenie umowy lesingowej oraz potwierdzeń wpływów wynagrodzenia.

Wszystko dostarczyliśmy tego samego dnia. Operat już był za pierwszym razem oceniany.

Czy zatem teraz znowu musimy liczyć dni na szacowanie nieruchomości itp?

Czy dostarczenie tych dokumentów (praz kolejny) to znowu 21 dni czekania?

Bardzo proszę o interpretację kiedy możemy spodziewać się ostatecznej decyzji.

Napomknę tylko że doradca od początku wprowadził nas w błąd informując że to będzie tylko formalność i szybka zmiana i proces potrwa krócej niż poprzedni wniosek, realnie niestety mija już 19 dzień, poprzednia decyzja zajęła 1,5 tyg. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
to_tylko_ja
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
1
18-11-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 220 wyświetleń)

Re: Wynik wstępnej analizy a drugi wniosek

Przepraszam za tę sytuację Emotikon: Smutny
Rzeczywiście jest tak. że po złożeniu nowego wniosku kolejną decyzję podejmiemy do 21 dni kalendarzowych od złożenia kompletu dokumentów wraz z operatem. Zapewniam, że robimy wszystko, żeby wnioski rozpatrywać jak najszybciej jest to możliwe.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 125 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy