Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Wynik wstępnej analizy a drugi wniosek

Dzień dobry,

Sytuacja u nas wygląda tak, ze złożyliśmy wniosek o kredyt i dostaliśmy końcową decyzję pozytywną, jednak pod obwarowaniem dużo wyższej kwoty wkładu, co było spowodowane pomyłką doradcy w wypełnianiu kosztorysu i wniosku.

Złożyliśmy wniosek ponownie, z korektą.

21.11 (sobota)  otrzymaliśmy wynik wstępnej analizy - pozytywny i przeskoczyliśmy na krok 3.

Nasz doradca poprosił o dostarczenie umowy lesingowej oraz potwierdzeń wpływów wynagrodzenia.

Wszystko dostarczyliśmy tego samego dnia. Operat już był za pierwszym razem oceniany.

Czy zatem teraz znowu musimy liczyć dni na szacowanie nieruchomości itp?

Czy dostarczenie tych dokumentów (praz kolejny) to znowu 21 dni czekania?

Bardzo proszę o interpretację kiedy możemy spodziewać się ostatecznej decyzji.

Napomknę tylko że doradca od początku wprowadził nas w błąd informując że to będzie tylko formalność i szybka zmiana i proces potrwa krócej niż poprzedni wniosek, realnie niestety mija już 19 dzień, poprzednia decyzja zajęła 1,5 tyg. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
to_tylko_ja
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
1
18-11-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 266 wyświetleń)

Re: Wynik wstępnej analizy a drugi wniosek

Przepraszam za tę sytuację Emotikon: Smutny
Rzeczywiście jest tak. że po złożeniu nowego wniosku kolejną decyzję podejmiemy do 21 dni kalendarzowych od złożenia kompletu dokumentów wraz z operatem. Zapewniam, że robimy wszystko, żeby wnioski rozpatrywać jak najszybciej jest to możliwe.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 171 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szybka płatność

Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog

...

25-01-2025
Szybka płatność

Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos

...

25-01-2025
Re.: Zmiana taryfy ing dla firm (JDG)

Ja złożyłem reklamację na koncie firmowym, bo płacimy a chuja działa - aplikacja zepsuta od roku, stan kont się nie aktualizuje na bieżąco, brak ciemnego motywu, aby wejść w konto trzeba klikać 2 razy...

25-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy