Odpowiedz

Okres wpisu do KW

Dzień dobry,


W decyzji kredytowej jest warunek o uzyskaniu wpisu do KW w terminie do 180 dni od przelania transzy. 

W obecnej sytuacji Covidowej sądy działają z opóźnieniem i w Warszawie okres ten wynosi około 7 miesięcy, czyli dłużej niż 180 dni. Czy można negocjować z bankiem wydłużenie tego okresu? Jeśli nie, to jakie są konsekwencje opóźnienia wynikającego z winy Sądu? 

 

Z góry dziękuję za pomoc. 

Odpowiedz
0 Lajków
rumik11
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
25-11-2020
Wiadomość 1 z 5 (5 089 wyświetleń)

Re.: Okres wpisu do KW

U mnie właściciele czekali na kw 9 miesięcy także tragedia
Odpowiedz
0 Lajków
Kamil20942
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
24-11-2020
Wiadomość 2 z 5 (5 077 wyświetleń)

Re.: Okres wpisu do KW

@rumik11, jeśli nie będziesz mógł zrealizować postanowień umowy kredytowej lub warunków dostarczonych przez bank dotyczących wpisania hipoteki to najlepiej bierzesz od notariusza u którego podpisujesz akt notarialy dokument (DZKW + kopia wniesionej opłaty za wpis) potwierdzający wysłanie elektroniczne do KW wpisu do hipoteki. Następnie podpisujesz w banku aneks do umowy kredytowej (przed upływem terminu do którego jesteś zobowiązany) o wydłużenie czasu wpisu hipoteku z uwagi na opóźnienie w Sądzie w dziale KW. Aneks taki kosztuje chyba 100zł. Dodam, że nie przekraczał bym samodzielnie warunków umowy, bo może się to dla Ciebie źle skończyć.

 

m365
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
185
84
18-04-2020
Wiadomość 3 z 5 (5 042 wyświetleń)

Re.: Okres wpisu do KW

Dzięki za informację. Tak tylko dla pewności: podpisanie aneksu zrobić w momencie jak składam w banku dokumenty (m.in akt notarialny z zapisem o założeniu KW itd, cesja ubezpieczenia) przed uruchomieniem jeszcze transzy, prawda? 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
rumik11
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
25-11-2020
Wiadomość 4 z 5 (5 027 wyświetleń)

Re: Okres wpisu do KW

@ rumik11 proszę, zadzwoń do nas w tej sprawie - (32) 357 00 88. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. Na jego podstawie wstrzymamy się z upomnieniem o wpis na jakiś czas i poczekamy, aż nam go dostarczysz. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (5 026 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów


@SebastianM:

Podjęliśmy decyzję o wycofaniu paczek przelewów. Możesz skorzystać z alternatywy: przelewów, powielenia przelewów, stałego zlecenia, przelewów z przyszła datą, zapisania odbiorcy, przelewó

...

19-05-2025
Wywala z systemu

Dzień dobry, czy spotkał się ktoś z taką sytuacją- IPhone 16 Pro max, po zalogowaniu do aplikacji ING na telefonie, po chwili znika wszystko, nie mogę wykonać żadnej czynności…tak jakby zamykało całko...

18-05-2025
Re.: Kontakt z ksiegowa

W opisanej sytuacji prosimy skontaktuj się z naszym wsparciem klientów firmowych przez kanały szyfrowane. Postaramy się to dla Ciebie wyjaśnić. Możesz napisać do nas na czacie w bankowości, lub skonta...

17-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy