04-04-2018 08:22
Ja też nie mam nawet decyzji wstępnej. Wniosek złożony 8 marca. Wniosek prosty, dwie umowy o prace na czas nieokreślony, mieszkanie od developera. Ile mozna to analizować...
04-04-2018 22:09
ciekawe od czego to zależy, bo widać, że wnioski nie są analizowane po kolei, skoro ja składałam 14.03 i 28.03 miałam decyzję wstępną. Czy wie ktoś może czy rzeczoznawca sam dostarcza operat do Baku czy przekazuje go nam ? I czy na operacie jest umieszczony zapis, że jest konkretnie pod BANK ING ??
05-04-2018 08:21
Dzwoniłam na infolinię i tam udzielono mi odpowiedzi, że na decyzje ostateczna czeka się do 1,5 miesiąca. Decyzja wstępna może wcale się nie pojawić. 21 dni (kalendarzowych) ustawowych respektują od momentu złożenia kompletu dokumentów, a więc wniosku wraz z operatem szacunkowym. Potwierdza się więc to, co wcześniej pisaliście: jeśli ktoś chce mieć szybką decyzję, powinien złożyć operat szacunkowy już na samym wstępie.
----
złożenie wniosku: 8.03.2018
status wniosku: analiza dokumentów: 14 .03.2018
dosłanie operatu szacunkowego: 22.03.2018
5.04.2018 - cisza
05-04-2018 08:38 | Edytowano: 05-04-2018 08:45
natasza87 Na operacie znajduje się informacja, że został on sporządzony na potrzeby zabezpieczenia wierzytelności. Nie ma wskazanego na nim konkretnego banku. Rzeczoznawca przekazuje dokument bezpośrednio do banku, ale też wysyła go do klientów.
05-04-2018 09:00
Naprawdę nie wiedziałam, że to wszystko tak długo trwa... złożyłam wniosek przez pośrednika 28.02, decyzję wstępną dostałam 26.03. Od razu został dosłany operat. I cisza... dzwoniłam na infolinię i usłyszałam, że mój wniosek ciągle ma status 'analiza' oraz to, że od złożenia kompletu dokumentów w 21 dniu roboczym jest umowa. Mam wrażenie, że każdy mówi coś innego. (wcześniej słyszałam, że 6 dni roboczych ). Wygląda na to, że całość zajmie z 3 miesiące!! A pod koniec przyszłego tygodnia mija mi termin na umowie przedwstępnej. Już mi nerwy puszczają....
05-04-2018 10:19
Też mi nerwy puszczają. ING ma problemy z terminową analizą wniosków od lat. Tracą na tym wizerunkowo. Mnóstwo klientów traci cierpliwość i idzie do innego banku. Przez ten czas nie przyszło im do głowy, że należy zmienić organizację tego procesu. Dla mnie to niepojęte.
05-04-2018 10:34
Mavis Decyzję ostateczną wydajemy do 21 dni kalendarzowych od momentu otrzymania kompletu dokumentów, w tym wyceny od rzeczoznawcy. Ten czas oczekiwania zależy też indywidualnie od konkretnego wniosku.
05-04-2018 10:49
05-04-2018 11:15
Odkąd mam konto w ING a jest to "naście lat" nie mogłem złego słowa powiedzieć, jednak od momentu kiedy przyszedł czas starania się o kredyt hipoteczny to po prostu krew mnie zalewa. Wszystkie dokumenty złożone, wkład własny grubo ponad wymagany, a wręcz staram się o mniej niż mam wkładu, konto moje znane od x-lat, więc nad czym tak sie zastanawiać i analizować ? Chyba jakoś mega wzór ING ma do podstawienia. Dodatkowo jak czytam wasze opinie z waszymi przypadkami to jeszcze bardziej rośnie zdenerwowanie. I niech moderatorzy nie piszą regułek ile to dni mają itd. Przyznam się, że jestem już tylko kilka chwil od tego by zlikwidować wszystkie konta jakie mam w ING i przejść do innego banku. Kolega kredyt na 80tyś dostał w ciągu 1 - słownie jednej godziny !
I nie trafia do mnie to, że jest świetna promocja i dużo wniosków. Bo albo się zatrudnia więcej osób albo w uwagach przy promocji pisze - "drogi kliencie czas rozpatrzenia wniosku może trwać w nieskończoność - jeśli właśnie rzucasz jakiś nałóg to nie składaj u nas wniosku bo się nie uda."
Przykre jest jak się traktuje klienta w Polsce, jak potencjalnego złodzieja, oszusta, a nie kogoś kto chce w końcu zamieszkać na swoim, a niestety uczciwą pracą sam w 100% nie sfinansuje swojego M. Długo wstrzymywałem się od napisania tych słów ale dzisiaj czara goryczy się po prostu przelała i rozlała po całym otoczeniu.
05-04-2018 11:33
Nic dodać , nic ująć.
Tłumaczenie, że super promocja powoduje wydłużenie czasu oczekiwania, jest niepoważna. W PKO BP, gdzie kredyt hipoteczny zaciąga co trzeci Polak, proces jest szybki i sprawny. Można? Można. Kwestia organizacji.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024