Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Bardzo długie podejmowanie decyzji przez bank

Dzień dobry,

Z pomocą doradcy, na początku listopada 2020, złożyłem w Państwa banku wniosek o kredyt hipoteczny. Aktualnie wniosek ma status podejmujemy decyzję. W styczniu zostałem poproszony przez bank o podesłanie dodatkowych dokumentów co niezwłocznie uczyniłem. Niestety z jakiegoś niezrozumiałego powodu dokumenty, które dostarczyłem (ponad 1.5 tygodnia temu) nie trafiły do analityka. Mój doradca, twierdzi, że dokumenty cały czas są skanowane. Termin umowy przedwstępnej zawartej z deweloperem kończy się 31.01.21. Jej warunki nie zostaną dotrzymane przez Państwa opieszałość. Proszę o pomoc i pilne wyjaśnienie tej sprawy.

Pozdrawiam, 

 

Odpowiedz
0 Lajków
bzium
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-01-2021
Wiadomość 1 z 3 (2 697 wyświetleń)

Re.: Bardzo długie podejmowanie decyzji przez bank

Nie. Wine ponosisz tylko Ty. Obecnie czasy weryfikacji są ogromne w ING.
Odpowiedz
0 Lajków
johnmakaron
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
34
12
12-11-2020
Wiadomość 2 z 3 (2 693 wyświetleń)

Re: Bardzo długie podejmowanie decyzji przez bank

@bzium Decyzję kredytową podejmujemy w ciągu 21 dni od dostarczenia kompletu dokumentów. Jeśli w styczniu poprosiliśmy Cię o dodatkowe dokumenty, czas decyzji ostatecznej liczymy od dnia, w którym je do nas dostarczyłeś.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
104
16
14-12-2020
Wiadomość 3 z 3 (2 536 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy