Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Bardzo długie podejmowanie decyzji przez bank

Dzień dobry,

Z pomocą doradcy, na początku listopada 2020, złożyłem w Państwa banku wniosek o kredyt hipoteczny. Aktualnie wniosek ma status podejmujemy decyzję. W styczniu zostałem poproszony przez bank o podesłanie dodatkowych dokumentów co niezwłocznie uczyniłem. Niestety z jakiegoś niezrozumiałego powodu dokumenty, które dostarczyłem (ponad 1.5 tygodnia temu) nie trafiły do analityka. Mój doradca, twierdzi, że dokumenty cały czas są skanowane. Termin umowy przedwstępnej zawartej z deweloperem kończy się 31.01.21. Jej warunki nie zostaną dotrzymane przez Państwa opieszałość. Proszę o pomoc i pilne wyjaśnienie tej sprawy.

Pozdrawiam, 

 

Odpowiedz
0 Lajków
bzium
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-01-2021
Wiadomość 1 z 3 (3 180 wyświetleń)

Re.: Bardzo długie podejmowanie decyzji przez bank

Nie. Wine ponosisz tylko Ty. Obecnie czasy weryfikacji są ogromne w ING.
Odpowiedz
0 Lajków
johnmakaron
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
34
12
12-11-2020
Wiadomość 2 z 3 (3 176 wyświetleń)

Re: Bardzo długie podejmowanie decyzji przez bank

@bzium Decyzję kredytową podejmujemy w ciągu 21 dni od dostarczenia kompletu dokumentów. Jeśli w styczniu poprosiliśmy Cię o dodatkowe dokumenty, czas decyzji ostatecznej liczymy od dnia, w którym je do nas dostarczyłeś.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
117
17
14-12-2020
Wiadomość 3 z 3 (3 019 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

27-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy