24-11-2020 20:53
25-11-2020 18:30
Cześć,
doradca złożył wniosek 2 listopada (wtedy też przyszedł do mnie mail z informacją o Rodo), 10 listopada wniosek wszedł w fazę analizy. Dokumenty zostały złożone z operatem. Kiedy mogę spodziewać się decyzji wstępnej/ostatecznej ? Śledzę czasy na stronie, ale zaczynam się trochę niepokoić, bo do końca grudnia muszę podpisać finalną umowę ze sprzedającym.
25-11-2020 18:43
25-11-2020 19:22
Może jest w spamie.
26-11-2020 18:23
Calineczka wstępną analizę wydajemy do 16 dni od momentu jak status wniosku zmieni się na "Analiza". Ten czas może się zmienić w zależności od tego, ile w danym okresie mamy wniosków kredytowych. Jeśli złożyłaś już operat i analityk nie poprosi o przesłanie żadnych dodatkowych dokumentów, to niewykluczone, że podejmiemy od razu decyzję ostateczną.
Więcej szczegółów oraz aktualny stan swojego wniosku możesz sprawdzić bezpośrednio u specjalisty, u którego kompletowałaś dokumenty.
26-11-2020 18:40
26-11-2020 18:56
26-11-2020 20:05
27-11-2020 09:31
Hej,
Mam pytanie i moze ktos mi pomoze/doradzi :
20.10 złożyliśmy wniosek
23.10 informacja o RODO
28.10 informacja ze wniosek wszedl w status "analiza"
16.11 informacja ze analityk potrzebuje 1 podpisu na dokumencie
17.11 wyslany dokument
20.11 informacja ze zawiadczenie otrzymal analityk
cisza
Czy moze mi ktos doradzic jak mam liczyc teraz informacja o decyzji wstepnej ? od 20.11 kolejne 16 dni roboczych ?
Dodatkowo bede mial we wtorek zrobiony juz operat przez innego rzeczoznawce- czy operat mozna doslac przed decyzja wstepna ?
27-11-2020 14:18
Teraz czasy wydłużyły się do 18 dni. Jeśli mówimy o dniach kalendarzowych to termin mija jutro, a według Waszej strony w tym tygodniu zdążyliście rozpatrzeć tylko wnioski z dwóch dni (2 i 3 listopada)...
W Pekao SA znajomi uzyskali decyzję ostateczną w ciągu dwóch tygodni...
Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |