24-11-2020 20:53
25-11-2020 18:30
Cześć,
doradca złożył wniosek 2 listopada (wtedy też przyszedł do mnie mail z informacją o Rodo), 10 listopada wniosek wszedł w fazę analizy. Dokumenty zostały złożone z operatem. Kiedy mogę spodziewać się decyzji wstępnej/ostatecznej ? Śledzę czasy na stronie, ale zaczynam się trochę niepokoić, bo do końca grudnia muszę podpisać finalną umowę ze sprzedającym.
25-11-2020 18:43
25-11-2020 19:22
Może jest w spamie.
26-11-2020 18:23
Calineczka wstępną analizę wydajemy do 16 dni od momentu jak status wniosku zmieni się na "Analiza". Ten czas może się zmienić w zależności od tego, ile w danym okresie mamy wniosków kredytowych. Jeśli złożyłaś już operat i analityk nie poprosi o przesłanie żadnych dodatkowych dokumentów, to niewykluczone, że podejmiemy od razu decyzję ostateczną.
Więcej szczegółów oraz aktualny stan swojego wniosku możesz sprawdzić bezpośrednio u specjalisty, u którego kompletowałaś dokumenty.
26-11-2020 18:40
26-11-2020 18:56
26-11-2020 20:05
27-11-2020 09:31
Hej,
Mam pytanie i moze ktos mi pomoze/doradzi :
20.10 złożyliśmy wniosek
23.10 informacja o RODO
28.10 informacja ze wniosek wszedl w status "analiza"
16.11 informacja ze analityk potrzebuje 1 podpisu na dokumencie
17.11 wyslany dokument
20.11 informacja ze zawiadczenie otrzymal analityk
cisza
Czy moze mi ktos doradzic jak mam liczyc teraz informacja o decyzji wstepnej ? od 20.11 kolejne 16 dni roboczych ?
Dodatkowo bede mial we wtorek zrobiony juz operat przez innego rzeczoznawce- czy operat mozna doslac przed decyzja wstepna ?
27-11-2020 14:18
Teraz czasy wydłużyły się do 18 dni. Jeśli mówimy o dniach kalendarzowych to termin mija jutro, a według Waszej strony w tym tygodniu zdążyliście rozpatrzeć tylko wnioski z dwóch dni (2 i 3 listopada)...
W Pekao SA znajomi uzyskali decyzję ostateczną w ciągu dwóch tygodni...
Dzień dobry,
Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE).
Kwota ta nie jest widoczna w zak
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024