19-05-2020 16:07
19-05-2020 17:48 | Edytowano: 19-05-2020 18:00
Wycena z banku w zależności od miejscowości to 2-3 dni robocze.
20-05-2020 17:54
@PatrykB Jeżeli wniosek ma status „Wycena nieruchomości” - czas oczekiwania to średnio około 5-7 dni roboczych.
20-05-2020 18:04
21-05-2020 17:38
W maju 2020 r uległ skróceniu czas oczekiwania na decyzję wstepną. Chciałabym sie dowiedzieć jak to praktycznie wyglada. W ile dni najkrócej decyzja?
22-05-2020 17:41
@ternek Decyzję wstępną wydajemy w około 7 dni roboczych
03-06-2020 11:27
Dzień dobry,
od 26.05 mam informację w statusie:
krok 5, podejmujemy decyzję
dnia 29.05 dostaliśmy od pośrednika informację, że analityk prosi jeszcze o wyciąg z konta partnera + ponownie moje zaliczki na podatek dochodowy (złożone jeszcze w kwietniu) - status jednak się nie zmienił, wciąż jest krok 5
Kiedy możemy spodziewać się decyzji?
04-06-2020 12:20
Jeśli dostarczysz do nas wszystkie dokumentu to decyzje podejmiemy w ciągu kilku dni. O szczegóły pytaj proszę u specjalisty, u którego składałeś wniosek.
05-06-2020 15:34
Ja mam pytanie dotyczące dostarczania dodatkowych dokumentów. U mnie zdarzyło się już 2 razy, że będę musiał coś dosyłać. Bardzo mnie ciekawi czy analitycy poważnie podchodzą do tego, co robią? Skoro analizowali dokumenty, to myślę, że wiedzieli, czego brakuje a w mojej sytuacji było "Pan dośle jeszcze to i sprawa załatwiona". Kilka dni oczekiwania aż dokument dostarczony tego samego dnia dotrze. Następnie kilka dni "Wszystko już mamy, podejmujemy decyzję" i ponownie " Czekamy na dokumenty". Czy Ci analitycy nie mogą podejść do sprawy poważnie, raz a porządnie? Po pierwsze przeanalizować wszystko dokładnie, a po 2 jak już każą dosyłać, to nie mogą doprowadzić sprawnie sprawy do końca? Pytam całkiem poważnie.
06-06-2020 17:24
Całkiem poważnie podchodzimy do analizy każdego wniosku, Trudno mi się odnieść do sytuacji jaka Cię spotkała i z czego wynikała ponowna prośba o wysłanie dokumentów. Niekiedy na początkowym etapie analizy nie jesteśmy w stanie określić pełnego zestawu potrzebnych dokumentów. Jeśli chciałbyś uzyskać więcej informacji, to zapraszam bezpośrednio do kontaktu ze specjalistami hipotecznymi
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024