02-08-2022 12:11
Sortis możesz odstąpić od wniosku i złożyć nowy, natomiast nie ma takiej konieczności. W przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków.
02-08-2022 12:12
Bank nadal upiera się przy swoim - błędny harmonogram, niemożliwość składania dowolnej ilości wniosków - przykładowo - 2 miesiące - 4 miesiące - 2 miesiące oraz nie przesuwanie terminu obowiązywania stałej stopy oprocentowania kredytu.
Wszystko to poszło już do UOKIKu teraz czas na portale - subiektywnieofinansach, businessinsider, bankier i money.pl. Niech im się zrobi trochę gorąco.
02-08-2022 12:14
putiiii Przepraszamy za sytuację z harmonogramem. Jeśli chodzi o wnioski, dotyczy to obecnej sytuacji. W przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków.
Prosimy, zadzwoń do nas na numer +48 32 357 00 69 lub napisz na czacie w Moim ING. Przez forum nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić.
12-09-2024