02-08-2022 12:11
Sortis możesz odstąpić od wniosku i złożyć nowy, natomiast nie ma takiej konieczności. W przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków.
02-08-2022 12:12
Bank nadal upiera się przy swoim - błędny harmonogram, niemożliwość składania dowolnej ilości wniosków - przykładowo - 2 miesiące - 4 miesiące - 2 miesiące oraz nie przesuwanie terminu obowiązywania stałej stopy oprocentowania kredytu.
Wszystko to poszło już do UOKIKu teraz czas na portale - subiektywnieofinansach, businessinsider, bankier i money.pl. Niech im się zrobi trochę gorąco.
02-08-2022 12:14
putiiii Przepraszamy za sytuację z harmonogramem. Jeśli chodzi o wnioski, dotyczy to obecnej sytuacji. W przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków.
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.
Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj
27-11-2024