01-08-2022 13:25
1. co miesiac moge skladac wniosek i decydowac ktory miesiac itp? nie ma ograniczen?
2. jednorazowo moge zawiesic 8rat i nie moge nic edytowac juz nigdy?
01-08-2022 14:17
Udostępniamy dwie możliwości złożenia wniosku:
- wielokrotny: w ten sposób możesz wybrać więcej niż jedną ratę,
- pojedynczy, po każdej racie.
Złożenie wielokrotnego wniosku blokuje możliwość złożenia kolejnych. Nie będzie możliwości złożenia, na przykład, wniosku na 4 raty, a potem pojedynczych wniosków. Przykładowo, jest możliwa taka konfiguracja: pierwszy wniosek na ratę sierpniową, drugi na wrześniową, trzeci (wielokrotny) na kolejne raty wybrane przez klienta. Nie będzie jednak opcji złożenia wniosku wielokrotnego, na przykład, na pięć rat, a następnie składania kolejnych.
01-08-2022 16:21
Gdybyscie choc potrafili swoja karygodna praktyke uzasadnic brzmieniem ustawy, byloby to o wiele ciekawsze.
Tymczasem wnioskowanie w postaci papierowej jest dostepne dla kazdego i obojetne na pomysly projektantow elektronicznego formularza i jego realizacje przez programistow.
01-08-2022 17:35
Wow. Niezła wtopa z tym formularzem. Mam nadzieję, że to zostanie poprawione dość sprawnie (przed czwartym kwartałem), bo pomysł jest dość niezwykły.
Rozumiem presję czasu na wprowadzenie tych zmian, (zapewne stąd problem z generowaniem poprawnego harmonogramu) ale brak możliwości składania kolejnego wniosku jest już próbą naciągnięcia klientów.
01-08-2022 19:15
02-08-2022 06:27
02-08-2022 10:18
Przepraszamy za tę sytuację. Opisaliśmy rozwiązania dostępne w tym momencie. Oczywiście będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków w przyszłości.
02-08-2022 11:19
Ok czyli jeśli dobrze rozumiem osoby które wykorzystały wniosek wielokrotny i nie wykorzystały wszystkich okresów nie musza składać pisa o odstąpienie i wysyłać "poprawionego" wniosku na 8 rat tylko za jakiś czas będzie dostępna opcja złożenia ponownie wniosku wielokrotnego na pozostałe okresy ?
02-08-2022 11:56
musza przywrócić bo UOKIK dowali im 10% kary od obrotu
najdziwniejsze, ze pewnie jest dzial prawny, kredytow gdzie osoby odpowiedzialne za wymagania, wytyczne biora miesiecznie po 20-30k
a i tak na forum ludzie lepiej rozumieja ustawe
tak samo jak zawiesza sie splate za okres od 01.08 do 31.08,
a nie rate sierpniowa np. 05.08 ktora nalicza odstestki za okres 06.07-05.08 czyli za lipiec kiedy ustawa nie obowiazywala
02-08-2022 12:04
Upor pierwszej linii kontaktu z klientem jest dojmujacy. Tymczasem wydaje sie, ze wystarcza samo naglosnienie pozaustawowych praktyk.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024