14-09-2020 11:47
16-09-2020 08:16
W tej sytuacji, proszę, zapytaj opiekuna wniosku, czy jest możliwość zmiany decyzji kredytowej. Nie zawsze jest taka opcja, jednak warto skontaktować się w tej sprawie z opiekunem. Osoba u której kompletowałaś dokumenty, będzie mogła to dla Ciebie sprawdzić i wyjaśnić.
16-09-2020 15:11
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024