14-09-2020 11:47
16-09-2020 08:16
W tej sytuacji, proszę, zapytaj opiekuna wniosku, czy jest możliwość zmiany decyzji kredytowej. Nie zawsze jest taka opcja, jednak warto skontaktować się w tej sprawie z opiekunem. Osoba u której kompletowałaś dokumenty, będzie mogła to dla Ciebie sprawdzić i wyjaśnić.
16-09-2020 15:11
Dzień dobry
Po zalogowaniu się nie widzę stanu kont.
Do niedawna było to w normalnym domyślnym widoku, obecnie jest poukrywane.
Można włączyć widok tabeli.
Czy jest opcja aby ten widok był domyślny ?
28-12-2024Szukam odpowiedzi tutaj. Na czacie już próbowałam. A zresztą już sobie sama pomogłam. Bo zleciłam zablokowane środki jako przelew wynagordzeń. I niestety dopiero teraz uzyskałam informację, że można o
... 28-12-2024Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT
... 28-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |