14-09-2020 11:47
16-09-2020 08:16
W tej sytuacji, proszę, zapytaj opiekuna wniosku, czy jest możliwość zmiany decyzji kredytowej. Nie zawsze jest taka opcja, jednak warto skontaktować się w tej sprawie z opiekunem. Osoba u której kompletowałaś dokumenty, będzie mogła to dla Ciebie sprawdzić i wyjaśnić.
16-09-2020 15:11
Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024