14-09-2020 11:47
16-09-2020 08:16
W tej sytuacji, proszę, zapytaj opiekuna wniosku, czy jest możliwość zmiany decyzji kredytowej. Nie zawsze jest taka opcja, jednak warto skontaktować się w tej sprawie z opiekunem. Osoba u której kompletowałaś dokumenty, będzie mogła to dla Ciebie sprawdzić i wyjaśnić.
16-09-2020 15:11
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S