10-08-2022 13:26
Ludzie nie panikujcie.
Po złożeniu wniosku w Moim ING, zaktualizujemy Twój harmonogram.
Link do informacji ze strony banku odnośnie zawieszenia rat - https://www.ing.pl/kontakt/pomoc-dla-kredytobiorcow/zawieszenie-splaty-kredytu-hipotecznego
11-08-2022 13:41
Myślę, że tu nie chodzi o panikę.
Ja np. zawiesiłem 8 rat, mam to wyszczególnione we wniosku i owszem, sierpniowa została umorzona, ale wrześniowa od kilku dni nalicza się całkowicie normalnie (czyli jest to sprzeczne z informacją podaną na stronie, że następna rata będzie widoczna jako zawieszona, bo nie - nie jest!).
Konsultant na czacie poinformował mnie, że to normalne i że w dniu płatności raty, rata mi się magicznie "wyzeruje", a jeśli jednak pobiorą mi kasę, co oczywiście może się zdarzyć, to prosi o kontakt. Przecież to jest jakiś kabaret !!
Świetnie, czyli wychodzi na to że trzeba wierzyć NA SŁOWO konsultantom, a nie w informacje wyświetlające się w moim ING i powiadomienia, które przychodzą? W takim przypadku z premedytacją na dzień płatności raty zostawię sobie na koncie tylko wartość ubezpieczenia, co i Wam radzę, bo to chyba jedyny sposób, żeby nie stracić środków i później miesiącami walczyć z bankiem.... Rozumiem, że bankom jest nie na rękę, że nie zarobią, ale takie działanie to już jest czysta złośliwość, odwet i pstryczek w kierunku klienta, żeby się dodatkowo stresował.
11-08-2022 14:00
Co to ma wspolnego z panika? Harmonogram platnosci powinien pokazywac zaplanowane platnosci zgodnie z aktualnym stanem i zlozonymi dyspozycjami, tymczasem tak nie jest. Oczekiwanie naprawy sytuacji jest zrozumiale.
11-08-2022 14:55
Dla mnie rzuca się w oczy że to może być celowe zagranie Banku ING, gdyż dla kredytów ze stałym oprocentowaniem ma być 60 miesięcy (rat ze stałym oprocentowaniem). Bank ING przez to że nalicza odsetki w miesiąc z zawieszoną spłatą a następnie ich na koniec nie egzekwuje może powiedzieć iż było 60 miesięcy ze stałym oprocentowaniem (dla kredytów ze zmiennym oprocentowaniem nie ma to znaczenia).
11-08-2022 15:15
"przez to że nalicza odsetki w miesiąc z zawieszoną spłatą"
Byloby to niezgodne z ustawa, bo
"w okresie zawieszenia spłaty kredytu nie są naliczane odsetki"
16-08-2022 22:09
17-08-2022 12:10
17-08-2022 13:06
W Moje dokumenty powinien znalezc sie wniosek zawierajacy informacje o tym, jak ING zinterpretowalo dane wprowadzone w kreatorze skladania wniosku o "wakacje".
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Czy dałoby się dodać dodatkowy filtr w sekcji "ukryj", który ukrywałby przelewy wewnętrzne podczas wyświetlania historii operacji na koncie?
07-10-2024