07-08-2022 12:17
08-08-2022 09:28
Mam dokładnie taką samą sytuację. Wniosek złożony na zawieszenie wszystkich możliwych 8 rat. Pierwsza zwieszona w sierpniu, a harmonogram pokazuje, że następna rata do zapłacenia jest... 5 września. O co tu chodzi?
08-08-2022 09:36
O to, ze ING uznalo, ze harmonogram nie jest nikomu potrzebny i moze pokazywac cokolwiek, zatem aktualizowac go bedzie dopiero w okolicach dni nominalnej platnosci.
08-08-2022 12:28
I co wyjaśniło się coś w sprawie harmonogramu?
08-08-2022 12:32
Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko kolejna rata jest zawieszona. Kolejne raty zawiesimy zgodnie z Twoim wnioskiem.
09-08-2022 11:53
10-08-2022 09:12
10-08-2022 09:29
@Mateusz2512 Nie mamy tutaj dostępu do szczegółów Twojego harmonogramu. Prosimy, skontaktuj się z nami poprzez infolinię: 32 357 00 57 lub czat w Moim ING. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.
10-08-2022 09:38
10-08-2022 13:08
Mateusz2512 dalej widzisz, że masz do zapłacenia ratę we wrześniu? Mam dokładnie ten sam problem
mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach
07-11-2024