Odpowiedz

Wakacje kredytowe harmonogram

Witam, złożyłem wniosek o wakacj kredytowe od razu na 8 rat, raty sierpniowej mi nie pobrało i dostałem nowy harmonogram z następna rata na wrzesień i dalej wszystkie pozostałe raty naliczone normalnie. We wrześniu nie powinno mi pobrać raty wg mojego wniosku. Ktoś miał podobnie lub wie o co chodzi?
Mateusz2512
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
5
07-08-2022
Wiadomość 1 z 18 (4 408 wyświetleń)

Re.: Wakacje kredytowe harmonogram

Mam dokładnie taką samą sytuację. Wniosek złożony na zawieszenie wszystkich możliwych 8 rat. Pierwsza zwieszona w sierpniu, a harmonogram pokazuje, że następna rata do zapłacenia jest... 5 września. O co tu chodzi?

ostek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
1
05-08-2021
Wiadomość 2 z 18 (4 244 wyświetleń)

Re.: Wakacje kredytowe harmonogram

O to, ze ING uznalo, ze harmonogram nie jest nikomu potrzebny i moze pokazywac cokolwiek, zatem aktualizowac go bedzie dopiero w okolicach dni nominalnej platnosci.

onlyoneme
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
99
56
14-07-2022
Wiadomość 3 z 18 (4 236 wyświetleń)

Re.: Wakacje kredytowe harmonogram

I co wyjaśniło się coś w sprawie harmonogramu?

boski89
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
7
11-09-2019
Wiadomość 4 z 18 (4 158 wyświetleń)

Re: Wakacje kredytowe harmonogram

Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko kolejna rata jest zawieszona. Kolejne raty zawiesimy zgodnie z Twoim wnioskiem.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
368
79
12-04-2017
Wiadomość 5 z 18 (4 156 wyświetleń)

Re: Wakacje kredytowe harmonogram

No właśnie kolejna zawieszona rata powinna być właśnie we wrześniu a harmonogram pokazuje zupełnie co innego, tak jakby żadnego zawieszenie nie było tylko normalna rata do zapłaty. To jak to w końcu jest?
Mateusz2512
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
5
07-08-2022
Wiadomość 6 z 18 (3 947 wyświetleń)

Re: Wakacje kredytowe harmonogram

No właśnie w tym problem, że nikt nie otrzymuje harmonogramu zgodnego z tym o co wnioskował. Zgłoszono do UOKiK.
Danji
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
3
10-08-2022
Wiadomość 7 z 18 (3 708 wyświetleń)

Re: Wakacje kredytowe harmonogram

@Mateusz2512 Nie mamy tutaj dostępu do szczegółów Twojego harmonogramu. Prosimy, skontaktuj się z nami poprzez infolinię: 32 357 00 57 lub czat w Moim ING. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
730
163
04-09-2015
Wiadomość 8 z 18 (3 699 wyświetleń)

Re: Wakacje kredytowe harmonogram

Zgłaszalem problem w bankowości
przez Moje ING.

Odpowiadacie dokładnie w ten sam sposób co powyzej:

"Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko kolejna rata jest zawieszona. Kolejne raty zawiesimy zgodnie z Twoim wnioskiem."

Aktualnego harmonogramu nie otrzymałem.


Odpowiedz
0 Lajków
Danji
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
3
10-08-2022
Wiadomość 9 z 18 (3 691 wyświetleń)

Re: Wakacje kredytowe harmonogram

Mateusz2512 dalej widzisz, że masz do zapłacenia ratę we wrześniu? Mam dokładnie ten sam problem

Odpowiedz
0 Lajków
ostek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
1
05-08-2021
Wiadomość 10 z 18 (3 578 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

@INNA Przepraszamy za kłopoty z wpłatomatem. Prosimy, podaj nam numer swojego zgłoszenia. Zobaczymy, czy możemy coś więcej zrobić w Twojej sprawie.

09-12-2022
Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

Oczywiście, że zgłosiłam i jestem zbywana "okrągłymi odpowiedziami" ze strony banku, który za każdym razem wydłuża wyjaśnienie reklamacji o kolejny m-c. Teraz mam czekać do 9.01.2023. SKANDAL!!! Te pi

...

09-12-2022
Problem z logowaniem do banku poprzez przeglądarkę Brave

Witam,

 

Mam problem z logowaniem do bankowości internetowej poprzez przeglądarkę Brave -> https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login.

Czas otwierania strony logowania jest bardzo długi ~15s, a w panelu

...

08-12-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy