07-08-2022 12:17
08-08-2022 09:28
Mam dokładnie taką samą sytuację. Wniosek złożony na zawieszenie wszystkich możliwych 8 rat. Pierwsza zwieszona w sierpniu, a harmonogram pokazuje, że następna rata do zapłacenia jest... 5 września. O co tu chodzi?
08-08-2022 09:36
O to, ze ING uznalo, ze harmonogram nie jest nikomu potrzebny i moze pokazywac cokolwiek, zatem aktualizowac go bedzie dopiero w okolicach dni nominalnej platnosci.
08-08-2022 12:28
I co wyjaśniło się coś w sprawie harmonogramu?
08-08-2022 12:32
Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko kolejna rata jest zawieszona. Kolejne raty zawiesimy zgodnie z Twoim wnioskiem.
09-08-2022 11:53
10-08-2022 09:12
10-08-2022 09:29
@Mateusz2512 Nie mamy tutaj dostępu do szczegółów Twojego harmonogramu. Prosimy, skontaktuj się z nami poprzez infolinię: 32 357 00 57 lub czat w Moim ING. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.
10-08-2022 09:38
10-08-2022 13:08
Mateusz2512 dalej widzisz, że masz do zapłacenia ratę we wrześniu? Mam dokładnie ten sam problem
Dzień dobry,
wejście do saloniku dla użytkownika Platynowej karty kredytowej Mastercard (4 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD) oraz osób towarzyszących (2 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD z
Dzień dobry,
w tej chwili nie wyszukasz i nie opłacisz parkingów w Gdyni. Jeśli chcesz parkować w tym mieście, skorzystaj z tradycyjnego parkomatu. W pozostałych miastach nasza usługa działa prawidłowo
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
7 | |
5 | |
5 |