10-08-2022 13:26
Ludzie nie panikujcie.
Po złożeniu wniosku w Moim ING, zaktualizujemy Twój harmonogram.
Link do informacji ze strony banku odnośnie zawieszenia rat - https://www.ing.pl/kontakt/pomoc-dla-kredytobiorcow/zawieszenie-splaty-kredytu-hipotecznego
11-08-2022 13:41
Myślę, że tu nie chodzi o panikę.
Ja np. zawiesiłem 8 rat, mam to wyszczególnione we wniosku i owszem, sierpniowa została umorzona, ale wrześniowa od kilku dni nalicza się całkowicie normalnie (czyli jest to sprzeczne z informacją podaną na stronie, że następna rata będzie widoczna jako zawieszona, bo nie - nie jest!).
Konsultant na czacie poinformował mnie, że to normalne i że w dniu płatności raty, rata mi się magicznie "wyzeruje", a jeśli jednak pobiorą mi kasę, co oczywiście może się zdarzyć, to prosi o kontakt. Przecież to jest jakiś kabaret !!
Świetnie, czyli wychodzi na to że trzeba wierzyć NA SŁOWO konsultantom, a nie w informacje wyświetlające się w moim ING i powiadomienia, które przychodzą? W takim przypadku z premedytacją na dzień płatności raty zostawię sobie na koncie tylko wartość ubezpieczenia, co i Wam radzę, bo to chyba jedyny sposób, żeby nie stracić środków i później miesiącami walczyć z bankiem.... Rozumiem, że bankom jest nie na rękę, że nie zarobią, ale takie działanie to już jest czysta złośliwość, odwet i pstryczek w kierunku klienta, żeby się dodatkowo stresował.
11-08-2022 14:00
Co to ma wspolnego z panika? Harmonogram platnosci powinien pokazywac zaplanowane platnosci zgodnie z aktualnym stanem i zlozonymi dyspozycjami, tymczasem tak nie jest. Oczekiwanie naprawy sytuacji jest zrozumiale.
11-08-2022 14:55
Dla mnie rzuca się w oczy że to może być celowe zagranie Banku ING, gdyż dla kredytów ze stałym oprocentowaniem ma być 60 miesięcy (rat ze stałym oprocentowaniem). Bank ING przez to że nalicza odsetki w miesiąc z zawieszoną spłatą a następnie ich na koniec nie egzekwuje może powiedzieć iż było 60 miesięcy ze stałym oprocentowaniem (dla kredytów ze zmiennym oprocentowaniem nie ma to znaczenia).
11-08-2022 15:15
"przez to że nalicza odsetki w miesiąc z zawieszoną spłatą"
Byloby to niezgodne z ustawa, bo
"w okresie zawieszenia spłaty kredytu nie są naliczane odsetki"
16-08-2022 22:09
17-08-2022 12:10
17-08-2022 13:06
W Moje dokumenty powinien znalezc sie wniosek zawierajacy informacje o tym, jak ING zinterpretowalo dane wprowadzone w kreatorze skladania wniosku o "wakacje".
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024