18-11-2019 12:28
Witam,
Zastanawia mnie po co w aplikacji mobilnej i na PC widnieje opcja złożenia wniosku o rezygnację z karencji w spłacie kredytu skoro te wnioski nie są rejestrowane w systemie (potwierdzone podczas rozmowy z 2 konsultantami)?
Czy tylko ja mam pecha i mój 4 krotnie złożony wniosek (w 1 dniowych odstępach czasu, zarówno przez aplikację mobilną jak i PC) magicznie znika czy to ING celowo utrudniania ten proces i wprowadza klientów w błąd udostępniając niedziałającą opcję w systemie?
18-11-2019 16:12
19-11-2019 16:56
@Zerwikaptur Potwierdziłem, że wnioski internetowe o rezygnację z karencji działają poprawnie. Przez społeczność nie jestem w stanie sprawdzić, co konkretnie spowodowało, że Twoje wnioski nie były u nas widoczne. Tutaj niestety tego nie sprawdzimy. Zadzwoń do nas proszę 32 357 00 57 lub napisz do nas na czacie w Moim ING (prawa dolna część ekranu). Nasi specjaliści są dostępni na czacie w dni robocze 8-24 i soboty 8-22, a telefonicznie w dni robocze 7:30-21:00 i soboty 8-16. Jeżeli będzie to konieczne, to przyjmą oni od Ciebie reklamację związaną z Twoim wnioskiem.
25-11-2019 14:28
I udało się temat rozwiązać ?
27-11-2019 15:19 | Edytowano: 27-11-2019 15:20
Wniosek został w końcu zauważony i wprowadzony.
Nie wiem skąd opóźnienie i dlaczego nikt z konsultantów go nie widział gdy o niego pytałem (czat i wiadomości wysłane przez Moje ING), ale ważne, że sprawa załatwiona.
Pozdrawiam
18-12-2019 14:14 | Edytowano: 18-12-2019 14:15
Również zamierzam skorzystać z tej opcji ale chyba wybiorę metodę tradycyjną i udam się do banku. Proponował bym Ci Galanel88 to samo rozwiązanie. Dużo ludzi na forum pisze że są problemy przez bankowość elektroniczną
18-12-2019 19:48
Jeśli chodzi o rezygnację z karencji, to pewnie tak właśnie zrobię. Ale to jeszcze chwilę w moim przypadku, a jak rozumiem problem dotyczy głównie kredytów udzielanych jakiś czas temu. Na pewno spróbuję online, a jak się nie uda, to odwiedziny w placówce.
16-03-2020 07:09
Co rozwiazalo sytuacje?
W moim przypadku konsultant na czacie rowniez nie widzi wniosku...
18-03-2020 19:22
Nie jestem pewien co tak na prawdę pomogło, pisałem dwukrotnie na czacie z różnymi osobami, wysłałem wiadomość i napisałem tutaj.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S