18-11-2019 12:28
Witam,
Zastanawia mnie po co w aplikacji mobilnej i na PC widnieje opcja złożenia wniosku o rezygnację z karencji w spłacie kredytu skoro te wnioski nie są rejestrowane w systemie (potwierdzone podczas rozmowy z 2 konsultantami)?
Czy tylko ja mam pecha i mój 4 krotnie złożony wniosek (w 1 dniowych odstępach czasu, zarówno przez aplikację mobilną jak i PC) magicznie znika czy to ING celowo utrudniania ten proces i wprowadza klientów w błąd udostępniając niedziałającą opcję w systemie?
18-11-2019 16:12
19-11-2019 16:56
@Zerwikaptur Potwierdziłem, że wnioski internetowe o rezygnację z karencji działają poprawnie. Przez społeczność nie jestem w stanie sprawdzić, co konkretnie spowodowało, że Twoje wnioski nie były u nas widoczne. Tutaj niestety tego nie sprawdzimy. Zadzwoń do nas proszę 32 357 00 57 lub napisz do nas na czacie w Moim ING (prawa dolna część ekranu). Nasi specjaliści są dostępni na czacie w dni robocze 8-24 i soboty 8-22, a telefonicznie w dni robocze 7:30-21:00 i soboty 8-16. Jeżeli będzie to konieczne, to przyjmą oni od Ciebie reklamację związaną z Twoim wnioskiem.
25-11-2019 14:28
I udało się temat rozwiązać ?
27-11-2019 15:19 | Edytowano: 27-11-2019 15:20
Wniosek został w końcu zauważony i wprowadzony.
Nie wiem skąd opóźnienie i dlaczego nikt z konsultantów go nie widział gdy o niego pytałem (czat i wiadomości wysłane przez Moje ING), ale ważne, że sprawa załatwiona.
Pozdrawiam
18-12-2019 14:14 | Edytowano: 18-12-2019 14:15
Również zamierzam skorzystać z tej opcji ale chyba wybiorę metodę tradycyjną i udam się do banku. Proponował bym Ci Galanel88 to samo rozwiązanie. Dużo ludzi na forum pisze że są problemy przez bankowość elektroniczną
18-12-2019 19:48
Jeśli chodzi o rezygnację z karencji, to pewnie tak właśnie zrobię. Ale to jeszcze chwilę w moim przypadku, a jak rozumiem problem dotyczy głównie kredytów udzielanych jakiś czas temu. Na pewno spróbuję online, a jak się nie uda, to odwiedziny w placówce.
16-03-2020 07:09
Co rozwiazalo sytuacje?
W moim przypadku konsultant na czacie rowniez nie widzi wniosku...
18-03-2020 19:22
Nie jestem pewien co tak na prawdę pomogło, pisałem dwukrotnie na czacie z różnymi osobami, wysłałem wiadomość i napisałem tutaj.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024