10-03-2021 21:05
11-03-2021 07:03 | Edytowano: 11-03-2021 07:04
11-03-2021 20:08
Najwięcej informacji na temat statusu wniosku uzyskasz u osoby, u której składałaś wniosek o kredyt hipoteczny. Ta osoba również powinna informować Cię na bieżąco przy kolejnych zmianach statusu wniosku, bądź wymaganych dodatkowo dokumentach itd.
U tej osoby również możesz uzyskać numer swojego wniosku i możesz orientacyjnie sprawdzać samodzielnie status korzystając z linka: https://forms.ingbank.pl/statuswniosku/ Niestety nie uzyskasz tu podglądu do informacji kiedy wniosek zmienił status albo co się z nim dzieje. Od tego masz swojego pośrednika, żeby udzielił Ci takich informacji.
Co do czasów szacunkowych banku na poszczególne etapy wniosku to możesz sobie poglądowo sprawdzić tutaj: https://www.ing.pl/partner/hipoteka/proces-kredytowy
Obecnie analiza wstępna wniosków trwa około 19-23 dni roboczych.
11-03-2021 22:15
12-03-2021 09:28
Nam dziś mija 26 dzień roboczy i nadal nie mamy odpowiedzi, więc raczej nie ma się co nastawiać, że dotrzymają tych terminów.
12-03-2021 10:14
12-03-2021 10:18
@INGa78:
Witam!
Od czego zależy czy wniosek trafi na Wyższy Szczebel Decyzyjny?
Chyba jak wniosek jest od razu dostarczony w własnym operatem
14-03-2021 14:08
INGa78, ciężko mi jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie, ponieważ na sposób weryfikacji wniosku ma wpływ wiele czynników.
Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Jeśli nie możemy podjąć decyzji automatycznie i wniosek wymaga dalszej analizy, przekazujemy go do weryfikacji na wyższy szczebel decyzyjny.
15-03-2021 08:51
Pani Karolino, czy to że jesteś klientem danego banku od ponad 8 lat ma wpływ na to jak szybko rozpatruje się wniosek?
16-03-2021 10:01
Moje konto w ING ma ponad dwie dekady, a czekałam, jak wszyscy
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024