10-03-2021 21:05
11-03-2021 07:03 | Edytowano: 11-03-2021 07:04
11-03-2021 20:08
Najwięcej informacji na temat statusu wniosku uzyskasz u osoby, u której składałaś wniosek o kredyt hipoteczny. Ta osoba również powinna informować Cię na bieżąco przy kolejnych zmianach statusu wniosku, bądź wymaganych dodatkowo dokumentach itd.
U tej osoby również możesz uzyskać numer swojego wniosku i możesz orientacyjnie sprawdzać samodzielnie status korzystając z linka: https://forms.ingbank.pl/statuswniosku/ Niestety nie uzyskasz tu podglądu do informacji kiedy wniosek zmienił status albo co się z nim dzieje. Od tego masz swojego pośrednika, żeby udzielił Ci takich informacji.
Co do czasów szacunkowych banku na poszczególne etapy wniosku to możesz sobie poglądowo sprawdzić tutaj: https://www.ing.pl/partner/hipoteka/proces-kredytowy
Obecnie analiza wstępna wniosków trwa około 19-23 dni roboczych.
11-03-2021 22:15
12-03-2021 09:28
Nam dziś mija 26 dzień roboczy i nadal nie mamy odpowiedzi, więc raczej nie ma się co nastawiać, że dotrzymają tych terminów.
12-03-2021 10:14
12-03-2021 10:18
@INGa78:
Witam!
Od czego zależy czy wniosek trafi na Wyższy Szczebel Decyzyjny?
Chyba jak wniosek jest od razu dostarczony w własnym operatem
14-03-2021 14:08
INGa78, ciężko mi jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie, ponieważ na sposób weryfikacji wniosku ma wpływ wiele czynników.
Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Jeśli nie możemy podjąć decyzji automatycznie i wniosek wymaga dalszej analizy, przekazujemy go do weryfikacji na wyższy szczebel decyzyjny.
15-03-2021 08:51
Pani Karolino, czy to że jesteś klientem danego banku od ponad 8 lat ma wpływ na to jak szybko rozpatruje się wniosek?
16-03-2021 10:01
Moje konto w ING ma ponad dwie dekady, a czekałam, jak wszyscy
Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024