Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Re: Spłata całości lub części kredytu przed terminem

Jeśli składasz wniosek o aneks odnośnie skrócenia kredytu, to żeby był bezpłatny musi zostać zlecony maksimum 6 miesięcy od ostatniej nadpłaty. W innym przypadku będzie płatny. Po skróceniu Twoja rata nie może być wyższa niż najwyższa rata w okresie trwania Twojego kredytu.

 

W innym przypadku jest to sytuacja, w której mocno zmieniasz warunki kredytu i jest to objęte płatnością aneksu, tak jakbyś prosił o podniesienie swojej raty bez nadpłacenia kredytu.

Odpowiedz
0 Lajków
Galanel88
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
163
42
06-09-2019
Wiadomość 11 z 13 (5 163 wyświetleń)

Re: Spłata całości lub części kredytu przed terminem

To ile w koncu czasu 3 czy 6 miesięcy? A czyli żeby rata nie była wyższa to musze spłacać tak że wielokrotność raty?
Odpowiedz
0 Lajków
Waterpolo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
27
1
18-11-2019
Wiadomość 12 z 13 (5 161 wyświetleń)

Re: Spłata całości lub części kredytu przed terminem

3 miesiące od ostatniej spłaty jest bezpłatny aneks do Umowy.

Omyłkowo wcześniej napisałem, że Twoja rata nie może przekroczyć najwyższej z ostatnich 6 miesięcy.

 

Nie musisz nadpłacać wielokrotności raty. Nadpłata jest dowolnej wysokości. Chodzi tylko i wyłącznie o to, że po nadpłacie nie możesz skrócić aneksem swojej umowy tak bardzo, żeby wartość którejkolwiek z rat była wyższa niż najwyższa z dotychczasowo spłaconych przez Ciebie rat.

Odpowiedz
0 Lajków
Galanel88
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
163
42
06-09-2019
Wiadomość 13 z 13 (5 156 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy