18-03-2025 17:02
Dzień dobry. Wniosek złożony 7 lutego, na stronie ING informacja, że jest już decyzja. Po próbie ustalenia jaka jest decyzja, otrzymałam informację od Pani z ING że jest błąd techniczny i jeszcze raz musieli zarejestrować wniosek 😐. Czy tylko ja tak długo czekam na rozpatrzenie? Czy ktoś mi powie o co w tym wszystkim chodzi.
28-03-2025 12:56
31-03-2025 13:11
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i przepraszamy, że tyle to trwa. Jednak każdy wniosek rozpatrywany jest indywidulanie i taki termin może być różny. Jednak po otrzymaniu kompletu dokumentów, czas na podjęcie decyzji to 21 dni kalendarzowych.
Jeśli nadal nie macie decyzji skontaktujcie się z doradcami, którzy przyjmowali od Was wnioski.
31-03-2025 15:19
Tak - wspaniale. Należy nadmienić, że proces weryfikacji dokumentów nie jest realizowany do zakończenia w jednym kroku. Kiedy znajdujecie państwo brak - podajecie wymaganie i wniosek trafia na koniec kolejki w kroku procesu. Potem ponownie sprawdzacie i jak brakuje jeszcze czegoś lub coś jest niejasne sytuacja się powtarza. I tak do ... skutku ale nie wiem jakiego. Tak wiec proces wydania decyzji od momentu złożenia wniosku do momentu podjęcia decyzji może trwać i 4 miesiące.
Tak było w przypadku jednego z waszych klientów, którego doradca przedstawił mi historie statusów w korespondencji z Państwem. Jego wniosek był przetwarzany od połowy listopada do końca lutego (ponad 3 miesiące).
Niestety nie wiem kto za te procesy u Państwa odpowiada ale chyba nie macie badania ich jakości. Nie mówić o optymalizacji. Na całe szczęście konkurencja działa sprawniej.
01-04-2025 10:49
szkoda słów, to są amatorzy i to jest od lat praktykowane. Przecież sprawdzenie dokumentów ile moze zajac? godzine? to chyba z kawą i toaletą. Nie macie przygotowanej check listy? i pracownik nie weryfikuje co w plikach się znajduje? po nazwie sprawdza? Jak moze przejść do kolejnego etapu i w nim się okazuje, ze w poprzednim juz brakowalo czegos?
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |