Odpowiedz

Rozpatrzenie wniosku

Dzień dobry. Wniosek złożony 7 lutego, na stronie ING informacja, że jest już decyzja. Po próbie ustalenia jaka jest decyzja, otrzymałam informację od Pani z ING że jest błąd techniczny i jeszcze raz musieli zarejestrować wniosek 😐. Czy tylko ja tak długo czekam na rozpatrzenie? Czy ktoś mi powie o co w tym wszystkim chodzi. 

Odpowiedz
0 Lajków
kasia69001
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-03-2025
Wiadomość 1 z 5 (2 905 wyświetleń)

Re.: Rozpatrzenie wniosku

Nigdy z ING - ja ponad 6 tygodni czekam i nic.
Odpowiedz
0 Lajków
dk1
dk1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
28-03-2025
Wiadomość 2 z 5 (2 131 wyświetleń)

Re.: Rozpatrzenie wniosku

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i przepraszamy, że tyle to trwa. Jednak każdy wniosek rozpatrywany jest indywidulanie i taki termin może być różny. Jednak po otrzymaniu kompletu dokumentów, czas na podjęcie decyzji to 21 dni kalendarzowych.

Jeśli nadal nie macie decyzji skontaktujcie się z doradcami, którzy przyjmowali od Was wnioski.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
466
85
18-01-2021
Wiadomość 3 z 5 (1 895 wyświetleń)

Re.: Rozpatrzenie wniosku

Tak - wspaniale. Należy nadmienić, że proces weryfikacji dokumentów nie jest realizowany do zakończenia w jednym kroku. Kiedy znajdujecie państwo brak - podajecie wymaganie i wniosek trafia na koniec kolejki w kroku procesu. Potem ponownie sprawdzacie i jak brakuje jeszcze czegoś lub coś jest niejasne sytuacja się powtarza. I tak do ... skutku ale nie wiem jakiego. Tak wiec proces wydania decyzji od momentu złożenia wniosku do momentu podjęcia decyzji może trwać i 4 miesiące. 
Tak było w przypadku jednego z waszych klientów, którego doradca przedstawił mi historie statusów w korespondencji z Państwem. Jego wniosek był przetwarzany od połowy listopada do końca lutego (ponad 3 miesiące). 
Niestety nie wiem kto za te procesy u Państwa odpowiada ale chyba nie macie badania ich jakości. Nie mówić o optymalizacji. Na całe szczęście konkurencja działa sprawniej. 

dk1
dk1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
28-03-2025
Wiadomość 4 z 5 (1 877 wyświetleń)

Re.: Rozpatrzenie wniosku

szkoda słów, to są amatorzy i to jest od lat praktykowane. Przecież sprawdzenie dokumentów ile moze zajac? godzine? to chyba z kawą i toaletą. Nie macie przygotowanej check listy? i pracownik nie weryfikuje co w plikach się znajduje? po nazwie sprawdza? Jak moze przejść do kolejnego etapu i w nim się okazuje, ze w poprzednim juz brakowalo czegos? 

Odpowiedz
0 Lajków
ArekG92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
25-03-2025
Wiadomość 5 z 5 (1 737 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy