24-06-2021 16:36
25-06-2021 16:38
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Niestety tutaj nie mamy dostępu do Twojego wniosku, żeby cokolwiek sprawdzić. Zależy mi na tym, żebyś wyjaśnił swoją sprawę. Dlatego proszę o kontakt z naszą infolinią. Jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024