24-06-2021 16:36
25-06-2021 16:38
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Niestety tutaj nie mamy dostępu do Twojego wniosku, żeby cokolwiek sprawdzić. Zależy mi na tym, żebyś wyjaśnił swoją sprawę. Dlatego proszę o kontakt z naszą infolinią. Jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.
Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024