24-06-2021 15:36
25-06-2021 11:47
Chciałbym Ci pomóc, ale tutaj możemy odpowiedzieć jedynie na ogólne pytania. Z tym pytaniem powinieneś się zwrócić do swojego opiekuna lub napisać do nas na czacie w Moim ING. Warto również wyczyścić pamięć podręczną w swojej przeglądarce internetowej/mobilnej i sprawdzić to ponownie.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024