24-06-2021 15:36
25-06-2021 11:47
Chciałbym Ci pomóc, ale tutaj możemy odpowiedzieć jedynie na ogólne pytania. Z tym pytaniem powinieneś się zwrócić do swojego opiekuna lub napisać do nas na czacie w Moim ING. Warto również wyczyścić pamięć podręczną w swojej przeglądarce internetowej/mobilnej i sprawdzić to ponownie.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S