24-06-2021 16:36
25-06-2021 16:38
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Niestety tutaj nie mamy dostępu do Twojego wniosku, żeby cokolwiek sprawdzić. Zależy mi na tym, żebyś wyjaśnił swoją sprawę. Dlatego proszę o kontakt z naszą infolinią. Jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024