14-08-2018 20:30
Witam,
może tutaj uzyskam odpowiedź. 15 czerwca br podpisywaliśmy z mężem umowę kredytu hipotecznego - w ten sam dzień też kredyt został uruchomiony. 15lub 16 czerwca zarejestrowaliśmy kupon otrzymany od znajomych - na pewno tylko nam wydawali kupon. ROR jest tylko na męża, kredytobiorcami jesteśmy oboje. Niestety nie pamiętamy, z którego dostępu online korzystaliśmy przy rejestracji kuponu- męża jako właściciela, czy mojego - jako pełnomocnika, ale na pewno wyświetliła się informacja o prawidłowym zarejestrowaniu kuponu. Z resztą pracownicy banku ING poinformowali nas, o tym, iż jest to dowolne. Dziś mija 60 dni od wypłaty kredytu i nadal nie widzimy wpływu promocyjnych środków na koncie. Czy można to w jakiś sposób zweryfikować? Czy może ktoś celowo, bądź też nie, udzielił nam złej informacji? Bardzo proszę o pomoc..
16-08-2018 16:16
Przepraszamy, jednak zdarzają się sytuacje opóźnień w wypłacie środków. Aby wyjaśnić brak wypłaty dotyczący konkretnego kredytu, proszę się z nami skontaktować, wysyłając wiadomość po zalogowaniu do systemu bankowości internetowej Moje ING.
19-10-2018 08:32
Witam,
U mnie również problem z wypłatą tych środków, czekam na odpowiedz banku. Co ciekawe przez telefon Pani powiedziała, że może nie spełniałam kryteriów tej promocji, ale w dniu podpisywania kredytu pytalismy o to i podawaliśmy kod i jakoś wtedy wszystko było w porządku. Ciekawe czy te pieniądze zostana wypłacone jeśli nie to nie warto się sugerować tego typu promocjami przy wyborze kredytu.
22-10-2018 14:31
Jeśli spełniłaś wszystkie warunki, wypłacimy nagrodę. Wspomniałaś, że czekasz na naszą odpowiedź - staramy się odpowiadać na zgłoszenia tak szybko jak to możliwe, prosimy o cierpliwość. Możesz też zadzwonić na naszą infolinię aby uzyskać więcej szczegółów +48 32 357 00 57.
10-11-2018 09:16
Korzystając z okazji - jeżeli macie kredyt, możecie mi go polecić :-) na 99% za 3 dni składam wniosek w ING. Poprosiłem o kod także innego użytkownika forum, kto pierwszy ten lepszy (oczywiście dam znać po fakcie, z którego kodu skorzystałem, bo jestem świadomy, że jest limit 3 poleceń). P.S. Nie chciałbym też znaleźć się w sytuacji, że poleciliście już kredyt 100 osobom i po fakcie się okaże, że kod jest "zużyty" z racji na wykorzystanie przez 3 pierwsze osoby, mam nadzieję, że tak nie będzie.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |