14-08-2018 20:30
Witam,
może tutaj uzyskam odpowiedź. 15 czerwca br podpisywaliśmy z mężem umowę kredytu hipotecznego - w ten sam dzień też kredyt został uruchomiony. 15lub 16 czerwca zarejestrowaliśmy kupon otrzymany od znajomych - na pewno tylko nam wydawali kupon. ROR jest tylko na męża, kredytobiorcami jesteśmy oboje. Niestety nie pamiętamy, z którego dostępu online korzystaliśmy przy rejestracji kuponu- męża jako właściciela, czy mojego - jako pełnomocnika, ale na pewno wyświetliła się informacja o prawidłowym zarejestrowaniu kuponu. Z resztą pracownicy banku ING poinformowali nas, o tym, iż jest to dowolne. Dziś mija 60 dni od wypłaty kredytu i nadal nie widzimy wpływu promocyjnych środków na koncie. Czy można to w jakiś sposób zweryfikować? Czy może ktoś celowo, bądź też nie, udzielił nam złej informacji? Bardzo proszę o pomoc..
16-08-2018 16:16
Przepraszamy, jednak zdarzają się sytuacje opóźnień w wypłacie środków. Aby wyjaśnić brak wypłaty dotyczący konkretnego kredytu, proszę się z nami skontaktować, wysyłając wiadomość po zalogowaniu do systemu bankowości internetowej Moje ING.
19-10-2018 08:32
Witam,
U mnie również problem z wypłatą tych środków, czekam na odpowiedz banku. Co ciekawe przez telefon Pani powiedziała, że może nie spełniałam kryteriów tej promocji, ale w dniu podpisywania kredytu pytalismy o to i podawaliśmy kod i jakoś wtedy wszystko było w porządku. Ciekawe czy te pieniądze zostana wypłacone jeśli nie to nie warto się sugerować tego typu promocjami przy wyborze kredytu.
22-10-2018 14:31
Jeśli spełniłaś wszystkie warunki, wypłacimy nagrodę. Wspomniałaś, że czekasz na naszą odpowiedź - staramy się odpowiadać na zgłoszenia tak szybko jak to możliwe, prosimy o cierpliwość. Możesz też zadzwonić na naszą infolinię aby uzyskać więcej szczegółów +48 32 357 00 57.
10-11-2018 09:16
Korzystając z okazji - jeżeli macie kredyt, możecie mi go polecić :-) na 99% za 3 dni składam wniosek w ING. Poprosiłem o kod także innego użytkownika forum, kto pierwszy ten lepszy (oczywiście dam znać po fakcie, z którego kodu skorzystałem, bo jestem świadomy, że jest limit 3 poleceń). P.S. Nie chciałbym też znaleźć się w sytuacji, że poleciliście już kredyt 100 osobom i po fakcie się okaże, że kod jest "zużyty" z racji na wykorzystanie przez 3 pierwsze osoby, mam nadzieję, że tak nie będzie.
Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.
02-11-2024