03-07-2020 11:22
Dzień dobry,
uprzejmie proszę o pilne rozpatrzenie reklamacji nr 022972/062020.
Stanowi ona odwołanie od reklamacji 018716/062020, w której to prosiłem Państwa o odwieszenie kredytu hipotecznego. Jednakże Pani, która rozpatrywała reklamację nie przeczytała ze zrozumieniem mojej prośby i odrzuciła ją z odpowiedzią: "(...)nie możemy zmienić (skrócić) okresu zawieszenia spłaty rat Pana kredytu."
Ponawiam prośbę o bardzo pilne rozpatrzenie reklamacji, gdyż nie mogę już dłużej czekać.
03-07-2020 12:09
Dziękuję za informację i numer zgłoszenia. Przekazałam sprawę do odpowiedniej jednostki w naszym banku.
08-07-2020 07:23
klaymen47 Czy otrzymałeś jakieś informacje w swojej sprawie?
Na ten moment nie wprowadziliśmy zmian. Hasło do bankowości internetowej powinno:
Spróbowałem z google chrome w trybie incognito i dalej jest "Wystąpił problem komunikacji z serwerem, spróbuj ponownie później." co do połączenia internetowego to mam łącze 1GB symetryczne światłowodo
... 15-01-2025Na ten komunikat może mieć wpływ jakoś połączenia internetowego bądź przeglądarka, z której korzystasz. Spróbuj wykonać proces przez przeglądarkę Google Chrome w trybie incognito. Jeżeli kłopot nadal
... 15-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |