03-07-2020 11:22
Dzień dobry,
uprzejmie proszę o pilne rozpatrzenie reklamacji nr 022972/062020.
Stanowi ona odwołanie od reklamacji 018716/062020, w której to prosiłem Państwa o odwieszenie kredytu hipotecznego. Jednakże Pani, która rozpatrywała reklamację nie przeczytała ze zrozumieniem mojej prośby i odrzuciła ją z odpowiedzią: "(...)nie możemy zmienić (skrócić) okresu zawieszenia spłaty rat Pana kredytu."
Ponawiam prośbę o bardzo pilne rozpatrzenie reklamacji, gdyż nie mogę już dłużej czekać.
03-07-2020 12:09
Dziękuję za informację i numer zgłoszenia. Przekazałam sprawę do odpowiedniej jednostki w naszym banku.
08-07-2020 07:23
klaymen47 Czy otrzymałeś jakieś informacje w swojej sprawie?
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024