03-07-2020 11:22
Dzień dobry,
uprzejmie proszę o pilne rozpatrzenie reklamacji nr 022972/062020.
Stanowi ona odwołanie od reklamacji 018716/062020, w której to prosiłem Państwa o odwieszenie kredytu hipotecznego. Jednakże Pani, która rozpatrywała reklamację nie przeczytała ze zrozumieniem mojej prośby i odrzuciła ją z odpowiedzią: "(...)nie możemy zmienić (skrócić) okresu zawieszenia spłaty rat Pana kredytu."
Ponawiam prośbę o bardzo pilne rozpatrzenie reklamacji, gdyż nie mogę już dłużej czekać.
03-07-2020 12:09
Dziękuję za informację i numer zgłoszenia. Przekazałam sprawę do odpowiedniej jednostki w naszym banku.
08-07-2020 07:23
klaymen47 Czy otrzymałeś jakieś informacje w swojej sprawie?
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S