- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Potwierdzenie spełnienia warunków
28-03-2021 22:06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, krótkie pytanie. Składałam dokumenty do wypłaty drugiej transzy przez bankowość internetową (kredyt hipoteczny -> wnioski -> potwierdzenie spełnienia warunków umowy), czy powinno mi przyjść jakieś potwierdzenie, że wniosek został dostarczony? Niekiedy zdarzają się jakieś problemy techniczne i nie wiem czy mój wniosek dotarł bez problemu, bo nie otrzymałam żadnej wiadomości potwierdzającej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-03-2021 08:33
Re.: Potwierdzenie spełnienia warunków
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie w aplikacji ten konkretny dokument ma status "W trakcie analizy". Kiedy wysyłałam to wyskoczyło jakieś okienko z informacją, co teraz z wnioskiem się będzie działo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-03-2021 16:36
Re: Potwierdzenie spełnienia warunków
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Bonns Po uzupełnieniu wniosku powinnaś otrzymać SMS z kodem autoryzacyjnym. Dopiero po tym, jak go wpiszesz dyspozycja będzie złożona.
Po wysłaniu dyspozycji otrzymasz potwierdzenie jej przyjęcia do realizacji przez powiadomienie i wiadomość w Moje ING. W przypadku wątpliwości będziemy się z Tobą kontaktować przez Wiadomości w bankowości internetowej.
Jeśli wszystko będzie w porządku, kredyt zostanie uruchomiony i zobaczysz to w szczegółach kredytu.
Twoją dyspozycję zrealizujemy do 10 dni kalendarzowych.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość