Witam, krótkie pytanie. Składałam dokumenty do wypłaty drugiej transzy przez bankowość internetową (kredyt hipoteczny -> wnioski -> potwierdzeniespełnienia warunków umowy), czy powinno mi przyjść jakieś potwierdzenie, że wniosek został dostarczony? Niekiedy zdarzają się jakieś problemy techniczne i nie wiem czy mój wniosek dotarł bez problemu, bo nie otrzymałam żadnej wiadomości potwierdzającej.
Nie wiem czy się dobrze rozumiemy. Sprecyzuję Chciałabym zawnioskować o wypłatę drugiej transzy kredytu ale według kosztorysu mogę wykazać około 70% wykorzystania środków z pierwszej transzy. Po prostu prace wyszły nam drożej niż jest to rozpisane w kosztorysie. Moje pytanie to - czy bank będzie wymagał ode mnie rozliczenia się z prac wartych 100% wysokości pierwszej transzy przed wypłatą drugiej
Czy do wypłaty drugiej transzy kredytu hipotecznego muszę rozliczyć się w całości z pierwszej? Doradca wspominał, że wnioskować o wypłatę środków mogę już przy wykorzystaniu 70% z pierwszej transzy ale nie widzę takiego zapisu w umowie.