Odpowiedz

Potwierdzenie spełnienia warunków

Witam, krótkie pytanie. Składałam dokumenty do wypłaty drugiej transzy przez bankowość internetową (kredyt hipoteczny -> wnioski -> potwierdzenie spełnienia warunków umowy), czy powinno mi przyjść jakieś potwierdzenie, że wniosek został dostarczony? Niekiedy zdarzają się jakieś problemy techniczne i nie wiem czy mój wniosek dotarł bez problemu, bo nie otrzymałam żadnej wiadomości potwierdzającej. 

Odpowiedz
0 Lajków
Bonns
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
22-01-2021
Wiadomość 1 z 3 (4 721 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie spełnienia warunków

U mnie w aplikacji ten konkretny dokument ma status "W trakcie analizy". Kiedy wysyłałam to wyskoczyło jakieś okienko z informacją, co teraz z wnioskiem się będzie działo.

Odpowiedz
0 Lajków
weronika_nika
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
10
29-01-2021
Wiadomość 2 z 3 (4 690 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie spełnienia warunków

@Bonns Po uzupełnieniu wniosku powinnaś otrzymać SMS z kodem autoryzacyjnym. Dopiero po tym, jak go wpiszesz dyspozycja będzie złożona. 

Po wysłaniu dyspozycji otrzymasz potwierdzenie jej przyjęcia do realizacji przez powiadomienie i wiadomość w Moje ING. W przypadku wątpliwości będziemy się z Tobą kontaktować przez Wiadomości w bankowości internetowej.
Jeśli wszystko będzie w porządku, kredyt zostanie uruchomiony i zobaczysz to w szczegółach kredytu.
Twoją dyspozycję zrealizujemy do 10 dni kalendarzowych. 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (4 611 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Planet cash wplata blik

Emotikon: Smutny mam identyczny problem reklamacja Numer zgłoszenia: 107006/112025 odp dostałem
Odpowiedź wyślemy do 01.12.2025 a sytuacja z 09.11.2025
Prawie miesiąc czekać a wpłata gotówki miała być na aktualne rachu...

09-11-2025
Re: Wprowadzenie Samsung Pay

Dzień dobry jestem Państwa kiltem i powie ze jednak to prawda że ING nie sucha od ługiego czasu nie słucha klientów a powinien trochę posłuchać jak niechce stracić jeszcze klientów tych co ma i tak sa...

08-11-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię, przekazaliśmy ją do odpowiedniego działu. 

08-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy