Odpowiedz

Potwierdzenie spełnienia warunków

Witam, krótkie pytanie. Składałam dokumenty do wypłaty drugiej transzy przez bankowość internetową (kredyt hipoteczny -> wnioski -> potwierdzenie spełnienia warunków umowy), czy powinno mi przyjść jakieś potwierdzenie, że wniosek został dostarczony? Niekiedy zdarzają się jakieś problemy techniczne i nie wiem czy mój wniosek dotarł bez problemu, bo nie otrzymałam żadnej wiadomości potwierdzającej. 

Odpowiedz
0 Lajków
Bonns
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
22-01-2021
Wiadomość 1 z 3 (3 904 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie spełnienia warunków

U mnie w aplikacji ten konkretny dokument ma status "W trakcie analizy". Kiedy wysyłałam to wyskoczyło jakieś okienko z informacją, co teraz z wnioskiem się będzie działo.

Odpowiedz
0 Lajków
weronika_nika
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
10
29-01-2021
Wiadomość 2 z 3 (3 873 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie spełnienia warunków

@Bonns Po uzupełnieniu wniosku powinnaś otrzymać SMS z kodem autoryzacyjnym. Dopiero po tym, jak go wpiszesz dyspozycja będzie złożona. 

Po wysłaniu dyspozycji otrzymasz potwierdzenie jej przyjęcia do realizacji przez powiadomienie i wiadomość w Moje ING. W przypadku wątpliwości będziemy się z Tobą kontaktować przez Wiadomości w bankowości internetowej.
Jeśli wszystko będzie w porządku, kredyt zostanie uruchomiony i zobaczysz to w szczegółach kredytu.
Twoją dyspozycję zrealizujemy do 10 dni kalendarzowych. 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (3 794 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy