14-09-2018 15:27
14-09-2018 20:57 | Edytowano: 14-09-2018 20:58
Chciałabym Ci pomóc, ale opisana przez Ciebie sytuacja wymaga szczegółowej analizy.
Proszę, skontaktuj się z nami przez zakładkę Wiadomości po zalogowaniu do usługi Moje ING.
Specjalista sprawdzi to dla Ciebie i przekaże odpowiedź
21-09-2018 16:34
21-09-2018 16:36
Podeslalem
23-09-2018 09:32
witam posiada Pan jeszcze kody promocyjne ?
24-09-2018 10:52
26-09-2018 16:50
02-10-2018 20:43
02-10-2018 20:55
05-10-2018 15:18
Dobry wieczór,
przed chwilą byłam w sklepie i płatność nie przeszła pomimo tego iż mam środki na koncie. Otrzymałam wiadomość, że ING zablokował próbę płatności "zastrzeżoną kartą". Ja nigdy mojej nie
... 16-06-2025Przekazałam Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia do działu, który tym się zajmuje.
14-06-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |